משקיעים יקרים,
 
ביצועי השוק האחרונים הביאו לכך שמדד ה-S&P 500 הגיע לרמה של 4,300, וזו בעצם הנקודה הגבוהה ביותר שלו מאז אוגוסט 2022. המשקיעים עקבו מקרוב אחר נתוני האינפלציה הקרובים וממתינים בכיליון עיניים להכרזה האחרונה של הפד. מדד ה S&P 500 סגר את השבוע בעלייה של 0.39%, זהו שבוע רביעי של עלייה ברציפות – נקודה מעניינת שלא הושגה מאז אוגוסט בשנה שעברה. באופן דומה, מדד הנאסד”ק סיים במגמה חיובית, עם עלייה של כ-0.14% וזהו שבוע העליות השביעי ברציפות שלו, רצף שנצפה לאחרונה בנובמבר 2019. גם מדד הדאו גונס רשם עלייה של 0.34%.
 
ב-I Know First, אנו גאים להציע אלגוריתם חיזוי המספק יתרונות ברורים למשקיעים כמוך. האלגוריתם שלנו משלב גישות שונות של למידת מכונה, כולל למידה עמוקה, רשתות עצביות מלאכותיות, אלגוריתמים גנטיים ולמידת חיזוק. על ידי שילוב טכניקות אלו, יצרנו אלגוריתם רב עוצמה המסוגל לחלץ תובנות יקרות ערך מהשוק.


 
אחת התכונות המדהימות ביותר של האלגוריתם שלנו היא היכולת שלו להבדיל בין התנהגות שוק צפויה לבלתי צפויה. לדוגמה, הוא יכול לבודד את הרכיבים הניתנים לחיזוי מ-S&P 500 ומיקומי השקעות אחרים, ולאפשר לנו לזהות את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר. הדבר מתאפשר באמצעות אינדיקטור המובהקות הייחודי שלנו, אשר משפר את דיוק התחזיות שלנו ועוזר לנו לזהות את סיכויי ההשקעה המבטיחים ביותר.
 
על ידי מינוף הטכניקות המתקדמות הללו, אנו משכללים ללא הרף את האלגוריתם שלנו כדי להסתגל לתנאי השוק המשתנים. באמצעות תהליך של למידה עצמית, האלגוריתם שלנו לומד מכל תחזית וכישלון מוצלחים, ומאפשר לו להשתפר ולספק לך תחזיות מדויקות יותר ויותר.
 
אנו רתומים לסייע לך בקבלת החלטות השקעה נכונות על ידי מינוף הכוח של אלגוריתם החיזוי שלנו. המטרה שלנו היא לעזור לך לנווט במורכבות השונה של השוק ולזהות הזדמנויות השקעה טובות בטווחי זמן שונים.
 
תודה שבחרת ב-I Know First. אנו מעריכים את האמון שלך באלגוריתם שלנו, ואנו מצפים לתמוך בתהליך ההשקעה שלך עם הטכנולוגיה המתקדמת שלנו.
          

צוות I Know First