מדדי המניות הגדולים בארה”ב סיימו את השבוע במעורב, כאשר מדד S&P 500 רשם את הירידה השבועית הראשונה שלו מאז תחילת השנה. הירידות התרכזו במניות צמיחה גדולות, עם זאת, גרסת המשקל השווה של המדד, הגיעה לשיא תוך יומי ביום חמישי.

בהתאם לתחזית שלנו, השבוע התחיל כאשר המנייה המעודפת על האלגוריתם, Nvidia עברה את Amazon.com בשווי השוק שלה. רק השנה, Nvidia חלפה על פני Amazon.com ואלפבית והפכה לחברה השלישית בגודלה במדד ה S&P 500, אחרי אפל והמנהיגה הנוכחית מיקרוסופט. שווי השוק של Nvidia הוא 1.8 טריליון דולר ומהווה יותר מ-4% מתוך מדד ה-S&P 500.

האם ידעת? I Know First מציעה שני סוגי שירותים ללקוחותיה:
זיהוי הזדמנויות בשוק ההון על ידי שימוש ב- AI מתקדם: שירות זה מספק לך תחזיות יומיות עבור נכסים שונים, כגון: מניות, תעודות סל הטובות ביותר, מדדים מובילים, סקטורים ואזורים מבטיחים, אך גם נכסים שיש להימנע מהם. לדוגמה, במהלך השנה האחרונה, האלגוריתם שלנו הציע להימנע מכל חשיפה לסין, עקב התקיפה הרגולטורית והמתחים הגיאופוליטיים.
על ידי שימוש בשירות זה, תוכל לגשת למידע המדויק והעדכני ביותר בשוק, ולזהות את ההזדמנויות הטובות ביותר עבור תיק ההשקעות שלך. אתה יכול גם להתאים אישית את ההעדפות והמסננים שלך, ולקבל המלצות מותאמות אישית על פי סגנון ההשקעה שלך וטווחי הזמן המועדפים עליך.
אסטרטגיות השקעה מבוססות בינה מלאכותית: שירות זה מיועד ללקוחות מוסדיים, בעיקר קרנות גידור ו-Family offices, שרוצים למנף את אלגוריתם ה-AI שלנו לניהול תיקים ופיתוח אסטרטגיות השקעה. בשירות זה, אנו מציעים תיק עבודות המבוסס על בחירת אלגוריתם AI, ואנחנו מבצעים עדכון חודשי על מנת לעדכן את התיק בהזדמנויות האחרונות שהאלגוריתם זיהה. אסטרטגיה שיטתית זו מנוהלת כולה על ידי אלגוריתם החיזוי, ללא כל התערבות אנושית.
על ידי שימוש בשירות זה, תוכל להפיק תועלת מהביצועים המעולים והיעילות הגבוהה של אלגוריתם הבינה המלאכותית שלנו, וליהנות מחוויית השקעה נטולת טרחה רווחית ויעילה. אתה יכול גם לפקח ולעקוב אחר הביצועים של תיק העבודות שלך, ולקבל דוחות שוטפים ומשוב מהצוות שלנו.
דוגמאות לאסטרטגיות ההשקעה המונעות בינה מלאכותית שלנו כוללות את אסטרטגית התתי סקטורים(Level 2), ואת אסטרטגיית רוטצית הסקטורים שלנו.

אלו הם רק חלק מהתכונות והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו, אשר סומכים על אלגוריתם הבינה המלאכותית כמגדלור בשוק ההון.
אם אתה עדיין לא מנוי, אני מזמין אותך להצטרף לקהילה ההולכת וגדלה של לקוחות מרוצים וליהנות מהיתרונות של אלגוריתם הבינה המלאכותית שלנו לשוק המניות. אתה יכול לבחור מבין חבילות המנוי השונות שלנו, המציעות מגוון סוגים של נכסים ועולמות השקעה.

למגוון החבילות הנמצאות בעמוד החבילות שלנו לחץ כאן
לשירות ללקוחות המוסדיים לחץ כאן

בברכה,

צוות I Know First