ב-I Know First, אנו משתמשים באלגוריתם המשתמש בבינה מלאכותית, למידת מכונה וכמות נתונים מסיבית כדי לנתח ולחזות את ההתנהגות של אלפי מניות, תעודות סל, מדדים, מטבעות ומכשירים פיננסיים אחרים באופקי זמן שונים. האלגוריתם שלנו מבוסס על שלושה מרכיבים עיקריים:
זיהוי הזדמנויות ההשקעה המבטיחות ביותר: האלגוריתם שלנו סורק את השוק ובוחר את המניות הטובות ביותר לקנייה ומכירה בהתבסס על התשואות הצפויות ורמות הסיכון שלהן. אנו מספקים תחזיות יומיות, שבועיות וחודשיות עבור קטגוריות שונות של מניות, כגון ביוטק, ביטוח, מגה-קאפ, טכנולוגיה, ומניות בנייה.
קבלת מודיעין על שוק המניות: האלגוריתם שלנו מספק גם תובנות חשובות לגבי המגמות והדינמיקה הכוללת של השוק, כגון המגזרים המובילים, המדדים בעלי הביצועים הטובים ביותר והסקטורים והמדדים שיש להימנע מהם. אנו מציעים תחזיות יומיות למדדים העיקריים בארה”ב, כגון S&P 500, נאסד”ק ודאו, כמו גם ליותר מ-60 מדדים עולמיים אחרים, כגון הניקיי, הפוטסי וה-DAX. 
אופטימיזציה ובנייה של תיקים מבוססי בינה מלאכותית: כל לקוח יכול לקבל תחזיות מותאמות אישית לתיק ההשקעות שלו. האלגוריתם שלנו יכול לעזור לך לייעל את הקצאת התיק שלך, לגוון את האחזקות שלך ולמקסם את התשואות שלך. אלגוריתם הבינה המלאכותית I Know First זוכה לאמונם של קרנות הגידור המובילות בעולם, בתי השקעות, בנקים, פמילי אופיס, חברות ברוקרים, כמו גם אנשים פרטים בעלי הון גבוה. אנו גאים להיות בחוד החנית של תחום חדש ומלהיב זה, ואנו מצפים להמשיך לספק ללקוחותינו את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר האפשריות.

אם אתם עדיין לא מנויים של I Know First, אני מזמין אתכם להצטרף לקהילה ההולכת וגדלה שלנו של לקוחות מרוצים וליהנות מיתרונות השימוש בבינה מלאכותית בשוק. תוכלו לבחור מתוך מגוון חבילות שמתאימות לצרכים ולתקציב שלכם, ולקבל גישה לתחזיות, לדוחות ולניוזלטרים הבלעדיים שלנו. 

למגוון החבילות הנמצאות בעמוד החבילות שלנו לחץ כאן
לשירות ללקוחות המוסדיים לחץ כאן

בנוסף, בתחילת החודש  מנהל מערך הייעוץ , בן רובין, ומנכ”ל  I Know First קיימו וובינר בשידור חי. בו שוחחו על המניות המומלצות ביותר לחודש פברואר שאיתר אלגוריתם הבינה המלאכותית. בוובינר סומנו הסקטורים והמדדים המומלצים ביותר לחודש הקרוב.  אתם מוזמנים לצפות בהקלטת הוובינר >> להקלטה לחץ כאן.

בברכה,

צוות I Know First