10 מניות כימיקלים מומלצות.
רשימת המניות המומלצות כוללת מניות של חברות בתחום הכימיקלים המומלצות למגמת מסחר חיובית (מסחר לונג).
שירות תחזית המניות אגרסיביות הוא שירות חדש מבית I Know First. השירות כולל איתור מניות מומלצות “המסוכנות” יותר – כלומר, מניות אשר השקעה בהן טומנת בחובה סיכון גבוה יותר מצד אחד אך גם סיכוי לתשואה משמעותית יותר מצד שני.

שם החבילה: מניות כימיקלים מומלצות
פוזיצייה: Long
תאריך פרסום התחזית: 2/9/22
תקופת התחזית: 3 חודשים (עד לתאריך ה-3/12/22)
אחוז דיוק: 60%
מניות מומלצות על בסיס בינה מלאכותית
מניות מומלצות על בסיס בינה מלאכותית_hebrew chart

מניות מומלצות על בסיס בינה מלאכותית: בכל יום האלגוריתם בוחר את המניות המומלצות ביותר מתוך 10,000 הנכסים אחריהם הוא עוקב, בתחזיות האלגוריתמיות מתאריך 2/9/22 לטווח של 3 חודשים בלטה חבילת מניות כימיקלים מומלצות. המנייה המומלצת בעלת התנועה המשמעותית ביותר בתחזית זו היא מניית APD . מניות נוספות עם תנועה בולטת: מניית ALB ומניית BCPC . החבילה שהוצעה הראתה אחוז דיוק 60%.

חברת אייר פרודקטס אנד כימיקלס הינה ספקית של גזים תעשייתיים, כימיקלים וציוד עיבוד ואחסון גזים. פעילות החברה מאורגנת בשלוש חטיבות עסקיות: האחת עוסקת בהפקה ושיווק גזים תעשייתיים כגון חמצן, חנקן, ארגון, פחמן חד-חמצני ודו-חמצני, הליום, גזים סינתטיים, גזים רפואיים ומיוחדים, פלואור, גזים נדירים ועוד. חטיבה זו גם עוסקת בטיפול בגזים ופעילות בתחום האלקטרוניקה, רפואה, הפקת כוח חשמל וטיפול בגזי שריפה. חטיבה שנייה עוסקת בהפקה ושיווק חומרי ביצוע הכוללים פולימרים, תמיסות, חומרי ביניים חולפים כמו פוליאוריתן וחומצות אמינו. חטיבה נוספת עוסקת בייצור ושיווק ציוד להפרדת אוויר קריוגנית, עיבוד גזים, מתקני עיבוי גז טבעי וציוד טיהור מימן, תכנון ובניית מתקנים להפקת גזים כמו חנקן, חמצן ופחמן תוך שימוש בטכנולוגיית ממברנה, תכנון ובניית מתקני החסן קריוגנים להליום ומימן וכן שירותי תכנון, הנדסה ובניית מתקנים ליישומי גזים תעשייתיים. החברה משרתת לקוחות בתחום עיבוד כימיקלים, אלקטרוניקה, זיקוק, עיבוד מזון, גזים רפואיים, ריכוך רהיטים, יצרני מערכות מושבים לרכב ועוד. החברה הוקמה ב-1940 ומרכזה באלנטאון, פנסילבניה.

*אחוזי דיוק: מספר הנכסים שנחזו באופן מדויק, מתוך הנכסים בעלי הסיגנלים הגבוהים ביותר.

לקבלת התחזית המעודכנת ביותר בכל יום לתיבת הדואר האלקטרוני

כיצד לקרוא את התחזית?

התחזית האלגוריתמית משמאל הופקה ע”י האלגוריתם בתאריך הנקוב.
בכל יום המנויים שלנו מקבלים את התחזית המעודכנת, כאשר כל תחזית כוללת את המניות המומלצות ואת ההזדמנויות הספציפיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך (6 טווחי זמן).
לדוגמא, התחזית לטווח של חודש עשויה לכלול מניות מומלצות השונות מהתחזית לטווח של 3 חודשים.
תחזית הנ”ל התאים הירוקים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות החיוביות (פוזיציית לונג) והתאים האדומים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות השליליות (פוזיציית שורט). כל תא מייצג מנייה אחרת, כאשר המפה מסודרת על בסיס אותות המגמה, בסדר יורד.
כל תא כוללת שני אינדיקטורים: עוצמת אות המגמה והסתברות התחזית.
הטבלה מצד שמאל מייצגת את ביצועי האלגוריתם בתם תקופת התחזית ואחוז הדיוק שהניבה כל תחזית.

לפירוט נוסף לגבי אופן קריאת התחזית, לחץ כאן.