I Know First גאה להשיק שיתוף פעולה חדש עם פלטפורמת המסחר סיברון. פלטפורמת המסחר הגדולה בישראל ללקוחות מוסדיים. במסגרת שיתוף הפעולה I Know First , תספק תחזיות השקעה מבוססות AI לחמשת הבנקים המובילים בישראל (הפועלים, לאומי, מזרחי טפחות, בינלאומי ויהב), לסוחרי הנוסטרו, לקרנות גידור ולגופים מוסדיים מהבולטים בארץ אשר סוחרים בבורסה של תל אביב.

כיום מרבית הפעילות המוסדית מול הבורסה בת”א מתנהלת דרך מערכת סיברון, לסיברון יש כיום למעלה מ-4000 תחנות מסחר והיא נחשבת לפלטפורמת המסחר המובילה בקרב הסוחרים המקצועיים וסוחרי תעשיית האלגו טרייד. בין המשתמשים במערכת סיברון נמצאים חדרי העסקאות, מחלקות הנוסטרו ומערך הייעוץ של הבנקים הגדולים בישראל. הסוחרים בבנקים השונים יחשפו לטכנולוגית הבינה המלאכותית של I Know First ככלי תומך החלטה המאתר להם הזדמנויות מסחר מגוונות בכל יום – בשלב הראשון יסופקו תחזיות יומיות על בסיס האלגוריתם לגבי מניות מומלצות ומגמות במדדים העיקריים בבורסה בישראל ובארה”ב. 

בנוסף, יתאפשר ניתוח מבוסס בינה מלאכותית לתיק ההשקעות הנוכחי של כל גוף מוסדי. התחזיות מבוססת בינה מלאכותית יתמקדו ב-6 טווחי זמן עתידיים: טווח קצר, בינוני וארוך. בשלב השני של היישום, משתמשי סיברון יוכלו לקבל תחזית עבור תעודות סל וכן תחזיות מט”ח יומיות על בסיס אלגוריתם הבינה מלאכותית.

ירון גולגר, מייסד שותף ומנכ”ל, I Know First מסר עם החתימה על ההסכם: ” שת”פ עם סיברון מהווה צעד משמעותי עבורנו, אנו נרגשים להציע את אלגוריתם הבינה מלאכותית עבור גופי ההשקעה המוסדיים הגדולים בישראל. זוהי הכרה נוספת ביכולות החיזוי של האלגוריתם ובמהפכה שטכנולוגיית הבינה מלאכותית  מחוללת בקרב גופי השקעה מוסדיים, כמו בנקים, קרנות גידור ובתי השקעות. הצעת הערך הייחודית שלנו משלבת מתודות שונות של AI: רשתות נוירונים, אלגוריתמים גנטיים וכן Machine Learning ויכולת למצוא את הקשרים הסמויים בין אלפי נכסים שונים על בסיס יום יומי, לאתר הזדמנויות מסחר לטווחי זמן שונים בכל יום ולהפיק תובנות לפעולה מיידית.

מנכ”ל חברת סיברון הדר גכט מסרה: “התממשקות פלטפורמת המסחר של סיברון עם I Know First תוסיף למערכת המקצוענית שכבה אפליקטיבית מתקדמת בטכנולוגיית AI, שתהוה פריצת דרך בשוק. זאת בנוסף למהירות וליציבות ולממשקים המתקדמים שמאפיינים אותה כבר עתה.”

לכתבה המלאה בגלובס לחץ כאן