שוק המניות האמריקאי סיים את השבוע האחרון במגמה מעורבת. לאחר זינוק ביום שישי  האחרון, כאשר הדאו גונס טיפס ב-0.8%, מדד ה-S&P 500 עלה ב-1.11% והנאסד”ק עלה גם כן ב-1.24%. אך לפני העלייה הזו, חווינו תנודתיות בשווקים, כאשר מדד התעשייה הראה את הביצועים השבועיים הגרועים ביותר של השנה, עם ירידה של 2.27%. גם מדד S&P 500 והנאסד”ק חוו את הירידות במהלך השבוע.
תנודתיות היא תזכורת מצוינת לחשיבותן של יכולות חיזוי מבוססות בינה מלאכותית בהחלטות השקעה.
בזמנים אלו, הערך של שימוש בבינה מלאכותית ויכולות חיזוי מתקדמות הופך ברור יותר ויותר. האלגוריתם שלנו משמש בתור מגדלור של חדשנות, סורק בעקביות את אופק עולם ההשקעות ומאתר עבורנו את הזדמנויות השקעה הטובות ביותר בשוק עולה ויורד. החיפוש הבלתי נפסק אחר הזדמנויות בשווקים, היא שאפשרה לנו לזהות שורה של הזדמנויות, אפילו בתוך אי הוודאות בשוק.
במבט קדימה לאפריל, נתונים היסטוריים מצביעים על אופטימיות. מאז 1945, אפריל יחד עם דצמבר נחשב לחודשים המניב את הביצועים הטובים ביותר למניות, ומתגאה בתשואה ממוצעת של 1.6%. מעניין לראות שאפילו בתקופות מיתון, הביצועים של אפריל היו בולטים עוד יותר. אחת התיאוריות למגמה זו היא זרימת החזרי מס באפריל, שמשקיעים עשויים לתעל לשוק, ולגרום למחירים גבוהים יותר. העוצמה ההיסטורית של אפריל ניכרת, לאחר שרשמה עליות בכל 18 השנים האחרונות מלבד שתיים.
האלגוריתם I Know First הוא לא רק מדריך שוק יומי אלא גם כלי מהימן עבור קרנות הגידור המובילות בעולם, בתי השקעות, בנקים, Family offices, חברות ברוקראז’ ולקוחות כשירים. אנו גאים להציע כלי השקעה וקרנות מונעות בינה מלאכותית, המספקים יתרון מתוחכם בניתוח שוק וקבלת החלטות.

אם עדיין לא נרשמת, אנו מזמינים אותך להצטרף לקהילה שלנו ולגלות את היתרונות של אלגוריתם הבינה המלאכותית שלנו לשוק המניות. חבילות המנויים שלנו מגוונות, ומציעות עולומות השקעה שונים אשר יתאימו לצרכי ההשקעה שלך.
במידה ואתה זקוק להכוונה במציאת החבילה המתאימה לך. תוכל להעזר במדריך החבילות שלנו 
אם אתה קרן גידור, Family office או בית השקעות, אנחנו נשמח לשתף איתך פעולה כדי לפתח את האסטרטגיה הנכונה המותאמת לצרכים שלך ושל הלקוחות שלך. צור איתנו קשר כאן.
הבינה המלאכותית משתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לספק לך יתרון יחסי בשוק המניות. להתחיל להשתמש בה, לחץ כאן.

בברכה,

צוות I Know First