המסחר במדדים העיקריים בארה”ב סיים את חודש אוגוסט בירידות שערים, הדאו ג’ונס ירד ב4.52%, מדד הSP500 ירד ב-5.36% בעוד שהנסדק צנח ב8.1%. זאת על רקע המשך ההשלכות של מלחמת רוסיה באוקראינה, המשך עלייה בשיעור האינפלציה והמשך מדיניות העלאות הריבית בבנקים המרכזיים. גם בשוק המקומי חווינו העלאת ריבית בשיעור של 0.75% לרמה של 2%. עם זאת המדדים המקומיים סיימו את חודש אוגוסט בירוק והשוק הישראלי הראה יציבות ביחס לשווקים השכנים לו. מדד ת”א 35 עלה ב3.4% ומדד ת”א 90 בכ-2%.

כיצד הגיב האלגוריתם בשוק המקומי?
אלגוריתם הבינה המלאכותית מניב תחזיות ל-50 בורסות בעולם וגם לבורסה בת”א. חבילת מניות ממדד ת”א 35, הראתה ביצועים מרשימים בחודש אוגוסט, וממוצע ביצועי המניות המומלצות בחבילה הצליחו להכות את ביצועי המדד, ואת השווקים בארה”ב. גם בטווח הארוך של שנה, מניות החבילה הראו ביצועים מעולים.
באותו אופן גם חבילת מניות ממדד ת”א 90 הראתה ביצועים יוצאי דופן. בהובלת מניות דלק קבוצה ופוקס, שנבחרו על ידי האלגוריתם, הצליחו לייצר תשואה ממוצעת אשר הכתה את ביצועי המדד. החבילה הראתה ביצועים מצוינים גם בטווח הארוך של 3 חודשים, בהובלת מניית תדריאן.
בשוק הישראלי קיימות מספר חבילות המתאימות לסוגי משקיעים שונים.
למשקיעים הישראלים שמעדיפים מניות קטנות יותר, חבילת מניות ת”א כללי, יכולה להוות הפתרון המושלם החבילה מכילה מניות מומלצות מכלל השוק הישראלי. למשקיעים סקטוריאליים קיימת חבילת נדלן גז ונפט בת”א המשלבת בין עולם האנרגיה לעולם הנדל”ן בשוק הישראלי. החבילה הראתה תוצאות מרשימות בטווח הארוך, בהובלת מניית אלון חיפושי גז טבעי בע”מ.
מי שמעוניין להנות משתי העולמות, וסוחר גם בשוק המקומי וגם בארה”ב יכול לבחון את החבילה המשולבת הכוללת 2 חבילות:
חבילת הTOP10 – מניות מומלצות מכלל השוק האמריקאי, ותחזית על מדד הSP500.
חבילה ישראלית לבחירה- מניות ממדד ת”א 125, ת”א 90 או ת”א 35. מניות ת”א כללי, או נדלן גז ונפט.

לרכישת אחת החבילות המופעיות מעלה, או בחינת חבילות נוספות הקיימות בשירות לחץ כאן