משקיעים יקרים,
המחצית הראשונה של השנה הסתיימה בצורה חיובית להפליא, שכן שוקי המניות הוכיחו שוב את כוחם.  מניית אפל השיגה שווי שוק העולה על 3 טריליון דולר, עדות להצלחתה המתמשכת. מדד S&P 500 רשם את העלייה השבועית המשמעותית ביותר שלו מאז סוף מרץ, והעיד על סיום חזק גם לרבעון הראשון וגם לשני. העליות בשוק הגיעו גם לחברות הקטנות וגם למניות הערך. ראוי לציין כי מדד הנאסד”ק בולט כבעל הביצועים הטובים ביותר עד כה, עם עלייה של 32% מתחילת השנה, זו היא פתיחת השנה הטובה ביותר שלו מאז 1983. בינתיים, מדד ה   S&P 500סימן את הביצועים הטובים ביותר שלו במחצית הראשונה של השנה מאז 2019, עם עלייה מרשימה של 15.9% מתחילת השנה. מדד הדאו ג’ונס חווה עלייה יציבה של 3.8% במהלך תקופה זו.

כמו בכל מחצית השנה אנו משיקים את דו”ח הנכסים המומלצים ביותר לחצי השנה הקרובה. הדו”ח המיוחד והחד פעמי כולל את ההזדמנויות המעניינות למחצית השנייה של שנת 2023. הוא מכיל את המניות המומלצות ביותר נכון להיום בוול סטריט ומהבורסה בת”א, וכן הזדמנויות ונכסים מומלצים מעולם תעודות הסל והמדדים. התחזית מתבססת על הנכסים הבולטים וכן המניות המומלצות ביותר שאיתר האלגוריתם לחצי השנה הקרובה ומומלץ להחזיקם עד לסוף השנה. בדו”ח שפורסם בתחילת השנה סומנו מספר מניות מתוך ממדד הSP500: כמו IDXX, CZR, URI ו-ALGN. המניות זינקו בעוצמה והכו את ביצועי המדד עצמו.  את ביצועיהן ניתן לראות בתמונה מטה. 

עמוד המניות המומלצות מתוך הדו”ח  החצי שנתי לחצי הראשון של 2023

באותו דו”ח האלגוריתם סימן את סקטור השבבים וסקטור הבנייה כמדדים המובילים לפתיחת שנת 2023. ואלו אכן זינקו בעוצמה, כאשר מדד השבבים(SOX^) משלים עלייה של 45% כמעט מתחילת השנה בעוד סקטור הבנייה בארה”ב (HGX^) עם 36% מתחילת השנה.

עמוד מדדים מומלצים מתוך הדו”ח  החצי שנתי לחצי הראשון של 2023

אם את רוצים לדעת מה הבינה המלאכותית סימנה לחצי השני של השנה ניתן למצוא פרטים נוספים ורכישה של הדו”ח למחצית השנייה של שנת 2023 כאן.
בנוסף לכבוד הוובינר האחרון, הושקו הטבות מיוחדות ללקוחות I Know First ולמשתתפי הוובינר. ניתן למצוא את כל המבצעים וההטבות כאן.
אם אתה רוצה לראות את ההזדמנויות הטובות ביותר שאיתר האלגוריתם  לשבוע הקרוב בחן את עמוד החבילות שלנו

צוות I Know First