המניות בארה”ב רשמו שבוע נוסף של עליות, כאשר מדד הדאו ג’ונס ומדד S&P 500 הגיעו לשיאים חדשים של כל הזמנים. מדד S&P 500 עלה ב 1.1%, בעוד שמדד הנאסדק, עתיר הטכנולוגיה טיפס בכ-0.9%. דאו גונס עלה בכ-0.7%.
העליות בשווקים היו באופן רחבי, אם כי מדד ראסל 2000 בעל המניות הקטנות, נותר כמעט 20% מתחת לשיא התוך-יומי שלו בכל הזמנים.  בשוק המקומי, מדד ת”א 90 עלה ב1.88% בשבוע האחרון והיה המדד בעל התשואה הטובה ביותר בהתאם לתחזית האלגוריתם.
ב-I Know First, אנו מאמינים שאלגוריתם מבוסס AI שלנו מספק יתרון משמעותי על פני ניתוח טכני מסורתי ושיטות אחרות. האלגוריתם שלנו נועד לזהות דפוסים ומגמות בשוק שלא ניתן להבחין בקלות על ידי בני אדם. היא מסוגלת לנתח כמויות אדירות של נתונים ולבצע תחזיות על סמך הנתונים הללו, מה שיכול לעזור למשקיעים לקבל החלטות מושכלות יותר.
אלגוריתם הבינה המלאכותית שלנו זוכה לאמון על ידי קרנות הגידור המובילות בעולם, בתי השקעות, בנקים, Family offices, חברות ברוקרים, כמו גם משקיעים  פרטיים. אנו גאים להיות בחזית התחום החדש והמרתק הזה, ואנו מצפים להמשיך ולספק ללקוחותינו את הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר.
למגוון החבילות הנמצאות בעמוד החבילות שלנו לחץ כאן
לשירות ללקוחות המוסדיים לחץ כאן

בנוסף נשמח להזמין אתכם לוובינר בשידור חי, בו נסביר כיצד עובד אלגוריתם הבינה המלאכותית וכיצד מצליח לאתר מניות מומלצות משוק ההון. בוובינר נבחן את הסקטורים המומלצים לחודש פברואר ונסמן את המניות הטובות ביותר שהאלגוריתם איתר לתקופה הקרובה. הוובינר ללא עלות ויערך ביום רביעי הקרוב(31.1) בשעה 18:00. מספר המקומות מוגבל. להרשמה לחצו כאן. 

בברכה,

צוות I Know First