המניות בארה”ב, אירופה ויפן הגיעו לשיאים חדשים של כל הזמנים במהלך השבוע האחרון, הודות לדוחות רווחים חזקים והתאוששות כלכלית. ביום חמישי, מדד S&P 500 רשם את היום הטוב ביותר שלו מאז ינואר 2023, בעוד מדד נאסד”ק  זינק בקרוב ל-3% במחזור הטוב ביותר שלו מאז פברואר 2023, כאשר מניית NVIDIA הוסיפה 277 מיליארד דולר לשווי השוק שלה. כל שלושת המדדים העיקריים הניבו תשואה חיובית בשבוע האחרון. מדד S&P 500 עלה ב-1.66%, ואילו הנאסד”ק עתיר הטכנולוגיה עלה השבוע ב-1.4%. הדאו עלה ב-1.3% באותה תקופה. שלושה סקטורים הגיעו לשיאים חדשים בשבוע האחרון – טכנולוגיה, בריאות ותעשייה. איתם, גם סקטור הפיננסים הציג ביצועים טובים השבוע. השוק המקומי רשם גם הוא עליות יפות, כאשר מדד ת”א 35 זינק השבוע ב3.39%, מדד ת”א 125 עלה ב2.97%. סקטור הנדל”ן עלה ב3.61% בשבוע החולף.

באמצעות אלגוריתם הלמידה העצמית המתקדם שלנו אנו חוזים באופן עקבי ומדויק את התנועות והמגמות של שוק המניות, ומאתרים את ההזדמנויות המבטיחות והרווחיות ביותר עבור המנויים שלנו. האלגוריתם משמש ככלי תומך החלטה ומזהה הזדמנויות ל6 טווחי זמן שונים במגוון רחב של נכסים. שירות נוסף שאנו מציעים הוא אסטרטגיות מסחר אוטומטיות. אסטרטגיית התשואה הגבוהה שלנו, מבוססת על בחירת מניות של האלגוריתם ממדד הS&P 500 בלבד. אסטרטגיה זו הניבה תשואות עקביות מרשימות עבור הלקוחות המוסדיים שלנו, והכתה את מדד הייחוס בפער גדול. תוכל לראות את הפרטים והביצועים של האסטרטגיה שלנו כאן. אלגוריתם הבינה המלאכותית של  I Know First הוא בעל יכולת למידה עצמית, ניתן להתאמה והתפתחות, כלומר הוא באופן קבוע, מעדכן ומשפר את התחזיות שלו בהתבסס על נתונים חדשים ומשוב. האלגוריתם גם נוקט בגישה הוליסטית, מידול השוק כמערכת אחת שלמה ומורכבת תוך שימוש בנתונים מכל השווקים כדי לבצע את תחזיותיו. האלגוריתם אינו קופסה שחורה, שכן ניתן לשתף ולהסביר את התורמים העיקריים לכל תחזית ותחזית.

האלגוריתם I Know First מיועד למשקיעים פרטיים ומוסדיים כאחד, שיכולים לגשת אליו דרך פלטפורמות אינטרנט או מובייל. משקיעים יכולים לבחור מתוך מבחר חבילות ותוכניות שונות, בהתאם לצרכים וליעדים שלהם במידה והם משקיעים באופן פרטי. או לקבל פתרון מותאם אישית על ידי בחירת הנכסים, השווקים, עולמות ההשקעה, מסגרות הזמן והאסטרטגיות אשר מתאימות בדיוק להם כגופים מוסדיים. גופים מוסדיים יכולים גם לבחור במצב מסחר כמותי אוטומטי לחלוטין, אוטומטי למחצה או ידני, בהתאם לרמת המעורבות והשליטה שלהם. לשירות ללקוחות המוסדיים לחץ כאן