משקיעים יקרים,
בשבוע האחרון עמדו מדד ה-S&P 500 והנאסד”ק בפני השבועות המאתגרים ביותר שלהם מאז מרץ, האלגוריתם חזה את התנודתיות הצפויה גם בתחזית הTOP10 ובנוסף בתחזית מדדים עולמיים בה סומן מדד הויקס( VIX^ -מדד התנודתיות של הSP500) בראש הטבלה.
החששות מעליית הריבית, אינלפציה שלא מתייצבת, ואי הוודאות כלכלית השפיעו לרעה על שוקי המניות. עם זאת, כדאי להציץ אל ההיסטוריה בחודשים הללו, מפני שקיים שם סיפור מעניין. 
הנתונים היסטוריים חושפים דפוס חזור. במידה ושוק המניות חווה ירידה של 1% או יותר באוגוסט ובספטמבר, מדד S&P 500 מתאושש היסטורית באוקטובר ומציג ביצועים חזקים ברבעון הרביעי של אותה שנה. הדפוס שתואר, נצפה תשע מתוך עשר הפעמים האחרונות עוד מסוף שנות החמישים, ומצביע על כך שירידות זמניות בסוף הקיץ מלווה לעתים קרובות בתקופה של התאוששות ומומנטום חיובי לקראת סוף השנה.
בעוד שהרקע המקרו-כלכלי של הקיץ עורר חששות מוכרים, כאשר משקיעים העריכו את ההשפעה של ריבית גבוהה ומתמשכת על  שוק המניות, חשוב לציין שכל שלושת המדדים הגדולים הראו עליות משמעותיות עד כה, והחזירו חלק ניכר מההפסדים שחוו ב-2022.

בעודנו מנווטים בנוף המשתנה ללא הרף של פיננסים, בינה מלאכותית נשארת הכוח המנחה שלנו. הבינה המלאכותית היא כלי טכנולוגי מתקדם המעניק למשקיעים תובנות מבוססות נתונים, והופך את מורכבות הקיימת בשוק להזדמנות.
על מנת להתמודד עם מגוון ההחלטות שמשקיע נדרש לקבל בשוק הדינמי שקיים היום, אנחנו ב I Know First מציעים לכם מגוון חבילות ושירותים:
1. תחזית שוק יומית: חבילה זו מספקת לך תחזיות יומיות עבור סוגי נכסים שונים, לרבות מניות, תעודות סל, סחורות ועוד. התחזיות מחולקות לטווח קצר, בינוני וארוך, ומאפשר לך לתכנן את ההשקעות שלך בהתאם לטווח המועדף עליך. בנוסף, הוא כולל תחזית S&P 500 יומית, המספקת תובנות לגבי אחד ממדדי שוק המניות המשפיעים ביותר.
2. איתור מניות מומלצות: מבחר תחזיות יומיות, בהם האלגוריתם מאתר מניות מומלצות לטווחי זמן שונים.  התחזית מספקת מניות מומלצות לפוזיצית לונג ופוזיצית שורט. ומלווה ב-2 אינדיקטורים: סיגנל ומדד ביטחון, אשר יעזרו לך להתמקד במניות הטובות ביותר. 
3. תעודות סל מומלצות: חבילת תעודות הסל שלנו מותאמת למשקיעים המעוניינים בקרנות סל הנסחרות בבורסה (ETFs). היא מספקת תחזיות יומיות עבור מגוון תעודות סל, ועוזר לך לזהות הזדמנויות בסקטורים, תעשיות או סוגי נכסים ספציפיים. 
4. תחזית סחורות: בנוסף למניות ותעודות סל, חבילת  הסחורות שלנו מרחיבה את אופק ההשקעה שלך כך שתכלול סחורות חיוניות. הוא מכסה מגוון מגוון של סחורות כגון נפט, גז, מתכות ומוצרים חקלאיים. התחזית מקיפה, ומסייעת לך לנווט בשוק הסחורות ביעילות.
5. תחזית מט”ח: עבור אלה המעורבים במסחר במט”ח או בהמרת מטבעות, חבילת תחזית המטבעות היומית שלנו מציעה תובנות חשובות. היא מספקת תחזיות יומיות עבור צמדי מטבעות שונים, ועוזרת לך לקבל החלטות בזמן בשוק המט”ח הדינמי.
6. תחזית מותאמת אישית: חבילת ניתוח תיק השקעות שלנו מאפשרת לך להתאים את תחזיות הבינה המלאכותית שלנו לתחומי ההשקעה הספציפיים שלך. אתה יכול לבחור את סוג הנכס המועדף עליך, טווח זמן ועוד כדי לקבל תחזיות המתואמות לאסטרטגיית ההשקעה שלך.
7. פתרונות מוסדיים: I Know First מציעה גם פתרונות מוסדיים לעסקים וארגונים המעוניינים לשלב תחזיות מונעות בינה מלאכותית בתהליכי קבלת ההחלטות שלהם. פתרונות אלו ניתנים להתאמה אישית כדי לענות על הדרישות הייחודיות של הארגון שלך.

לבחינת דף החבילות שלנו  לחצו כאן.

בברכת חג שמח!צוות I Know First