השבוע, המדדים העיקריים בארה”ב סיימו בעליות שערים. מדד הSP500 עלה ב1.39% מדד הנאסד”ק על ב1.66% ומדד הדאו ג’ונס עלה ב1.19%.  סקטור האנרגיה הסולארית(TAN) זינק ב5.1$ אחוז סקטור התקשרות עלה ב3.12% בסיכום שבועי. בצד השני, הסקטור שירד הכי הרבה בשבוע החולף הוא סקטור הנדל”ן בארה”ב ,אשר ירד ב 1.16%-. לאחר שהיה שלילי על השווקים בשבוע שבו SVB קרס, האלגוריתם סימן בשבוע החולף את סקטור הטכנולוגיה הממונף(TQQQ) וסקטור הזהב וכריית זהב(GDXJ) כסקטורים המומלצים ביותר להחזקה בשבוע החולף ואלו זינקו בעוצמה בהתאם לתחזית.

תעודות סל_hebrew chart


גם בעולם המניות האלגוריתם הצליח לזהות הזדמנויות השקעה אטרקטיביות. בהתאם לחבילת תעודות סל, אשר בה סימן האלגוריתם את סקטור הטכנולוגיה כמומלץ ביותר. בחבילת מניות טכנולוגיה עצמה, האלגוריתם סימן את מניית MARA ומניית WIX כמומלצות ביותר לקנייה. ואלו זינקו  בעוצמה בהתאם לתחזית ומומצע ביצועי כל המניות בתחזית היה מרשים מאוד. 
מכלל השוק האמריקאי, האלגוריתם סימן את מניית RIOT בחבילת TOP10 והמנייה זינקה בהתאם לתחזית האלגוריתם. בחבילה, האלגוריתם הבינה המלאכותית, בוחר מניות מומלצות מעל שווי שוק של 2 מיליארד דולר, הנסחרות בנאסד”ק בדאו גו’נס ובמדד הSP500.
בשוק המקומי האלגוריתם סימן את מניות אלקטרה נדל”ן ומניית פוקס כמניות המומלצות ביותר בחבילת מניות אגרסיביות מהשוק  בת”א.

ניתוח מניות באמצעות בינה מלאכותית_hebrew chart

בעולם מטבעות הקריפטו האלגוריתם סימן את מטבע הביטקוין ואת מטבע WBTC כמומלצים ביותר לקנייה, ואלו זינקו בעוצמה בהתאם לאלגוריתם החיזוי. האלגוריתם בוחר מטבעות נבחרות ממאגר שלמעלה מ-200 מטבעות קריפטו נבחרים.

מטבעות קריפטו לקנייה_hebrew chart

הבינה המלאכותית נכנסה לחיינו בדרכים שונות ומגוונות בשנים האחרונות. היא בולטת ביתרונותיה בעולם שוק ההון. ומצליחה לייצר למשקיעים יתרון יחסי.  I Know First רתמה את הטכנולוגיה לסייע לה לאתר הזדמנויות השקעה מגוונות ומומלצות בשוק ההון על בסיס יומי. אז אם אתם מעוניינים שבינה מלאכותית תאתר מניות מומלצות עבורכם לחצו כאן.
למדריך לבחירת החבילה המתאימה עבורך לחץ כאן.

בברכה, צוות I Know First