בחודש האחרון המדדים העיקריים בארה”ב סיימו בעליות שערים. מדד הSP500 עלה 3.21% בהתאם לתחזית. מדד הנאסדק על ב1.12% ומדד הדאו ג’ונס על ב4.52%. המדדים בבורסה המקומית פנו לכיוון השלילי, כאשר מדד ת”א 35 ירד ב4.3% מדד ת”א 125 ירד ב1.54% ומדד ת”א 90 ירד ב2%.
נבחן את ביצועי האלגוריתם בטווח של חודש:
בחבילת מניות ממדד הSP500, הצליח אלגוריתם הבינה המלאכותית שפיתחנו, להכות את מדד הייחוס (מדד הSP500 עצמו) ביותר מפי 2 וחצי. כלומר האלגוריתם איתר מניות מומלצות מהמדד עצמו, וממוצע הביצועים שלהן עקף את תשואת המדד.
בחבילת מניות ענק מסקטור הטכנולוגיה, מניות ASML ו-AMAT הזינקו את ביצועי החבילה מעלה. האלגוריתם בוחר מתוך מאגר של מניות טכנולוגיה גדולות את המניות המומלצות ביותר לקנייה לטווח של חודש. גם במקרה זה, ביצועי החבילה הכו את מדד הנאסדק 100(המדד מכיל את מניות הטכנלוגיה הגדולות ביותר מתוך מדד הנאסדק)  .
חבילת TOP10, בחבילה זו האלגוריתם בוחר מניות מכלל השוק האמריקאי (מניות ממדד הנאסדק, מדד הSP500 והדאו ג’ונס). לדוגמא בחודש החולף, מבין 10 המניות המניות המומלצות ביותר בחבילה היו מניות GPS ומניית BURL. ממוצע ביצועי החבילה הכה את מדד הייחוס ביותר מפי 4!
מלבד מניות ממדדים שונים, האלגוריתם מספק תחזיות גם למניות מסקטורים מגוונים. לדוגמא חבילת מניות דיבידנד, בחבילה האלגוריתם בוחר מתוך מאגר של מניות המחלקות דיבידנד את מניות הדיבידנד הטובות ביותר. ביצועי החבילה בחודש האחרון היו יוצאים מן הכלל. דוגמא לחבילה נוספת היא חבילת מניות מחשוב ושבבים, החבילה הראתה ביצועים מרשימים וכל המניות שהומלצו על ידי האלגוריתם נעו בכיוון החזוי להם.
האלגוריתם מאתר על בסיס יומי הזדמנויות השקעה מומלצות ומגוונות ל-6 טווחי זמן שונים. אם אתה רוצה לשדרג את תיק ההשקעות שלך ולהכות את המדדים הצטרף לאחת החבילות שלנו. לבחירה ממגוון החבילות שלנו לחץ כאן.

בברכה, צוות I Know First