משקיעים יקרים,
 

כמידי שבוע נשמח לספק לכם סקירה שבועית של ביצועי שוק המניות האחרונים ולהדגיש את היתרונות המשמעותיים של שימוש באלגוריתם הבינה המלאכותית העוצמתי שלנו, הן עבור לקוחות מוסדיים והן עבור לקוחות קמעונאיים. 
במהלך השבוע (המקוצר) האחרון, מדדי המניות העיקריים בארה”ב חוו ירידה בתקופת מסחר. יש לציין כי הנאסד”ק רשם ירידה שבועית ראשונה מזה חודשיים, בעוד מדד S&P 500 רשם ירידה ראשונה מזה שישה שבועות. לאורך תקופה זו, מניות הצמיחה הציגו ביצועים טובים יותר ממניות הערך, ומניות גדולות הציגו ביצועים טובים יותר ממניות קטנות. 
לאור תנועות שוק אלה, אנו שמחים לשתף כי אלגוריתם I Know First AI ממשיך לזכות באמון והכרה מקרנות גידור מוערכות בתי השקעות, בנקים, פמילי אופיס, חברות ברוקרים ולקוחות פרטיים ברחבי העולם. האלגוריתם שלנו מדגים באופן עקבי את יעילותו בזיהוי הזדמנויות השקעה משתלמות ובמתן תובנות יקרות ערך על שוק המניות.

 עבור לקוחותינו המוסדיים המוערכים אנו מציעים שלושה פתרונות רבי עוצמה:
 זיהוי הזדמנויות ההשקעה ובחירת המניות המומלצות ביותר: אלגוריתם הבינה המלאכותית שלנו סורק ומנתח כמויות עצומות של נתונים כמותיים ופיננסיים כדי לזהות את הזדמנויות ההשקעה המבטיחות ביותר בשווקים ובסוגי הנכסים השונים. באמצעות מערכת חיזוי מתקדמת, האלגוריתם שלנו מסייע ללקוחות מוסדיים לחשוף מגמות שוק פוטנציאליות, ומעצים אותם לקבל החלטות השקעה מושכלות.
 
מודיעין שוק מניות מבוסס בינה מלאכותית: האלגוריתם שלנו מספק תובנות חשובות לגבי סקטורים מובילים, מדדים, תנודתיות, שיעורי ריבית ועוד. אלו מסייעים ללקוחות המוסדיים לקבל הבנה מקיפה של הדינמיקה בשווקים, ומאפשרת להם למצב אסטרטגית את תיקי ההשקעות שלהם לתשואות מקסימליות.
 
אופטימיזציה ובנייה של תיקים מבוססי בינה מלאכותית: האלגוריתם שלנו מסייע ללקוחות מוסדיים לייעל ולבנות את תיקי ההשקעות שלהם על ידי למידה מתמדת ודירוג התיקים הקיימים. באמצעות אינדיקטור הדירוג(סיגנל) של האלגוריתם ושילוב בחירת מניות מומלצות, הלקוחות נהנים מביצועי תיק משופרים והקצאה יעילה של תיק ההשקעות שלהם.

אם אתה רוצה לראות את ההזדמנויות הטובות ביותר שאיתר האלגוריתם  לשבוע הקרוב בחן את עמוד החבילות שלנו

צוות I Know First