משקיעים יקרים,

  • השבוע בשוק המניות האמריקאי, המשקיעים נותרו בתקווה ששוק העבודה והתמתנות האינפלציה יסייעו לכלכלה להימנע מנחיתה קשה. הדאו ג’ונס רשם את היום העשירי ברציפות של עליות, הישג מדהים שלא נראה עבור המדד מאז אוגוסט 2017. גם מדד S&P 500 וגם דאו ג’ונס רשמו עליות שבועיות חיוביות של 0.69% ו-2.08%, בהתאמה. עם זאת, נאסד”ק ירד מעט ב 0.57% באותה תקופה.
  • המחויבות שלנו להעצמת הלקוחות מוסדיים נותרה בעינה. אנו מציעים שתי אסטרטגיות ייחודיות כדי לתת מענה להעדפות סיכון משתנות. אסטרטגיית ביצועים עם סיכון גבוה יותר, השואפת למקסם את התשואה ואסטרטגיית הסיכון הנמוך, עם Low Draw Down, שואפת למזער את החשיפה לסיכון.
  • בשבוע שעבר, היה לנו הכבוד לנאום בפורום הפינטק הבינלאומי TABF-2023, שם ניתחנו את ההשפעה של AI Generative ו-Specialized Predictive AI על התעשייה הפיננסית. האלגוריתם שפיתחנו, המקביל לChat GPT של עולם ההשקעות, משלב את טכנולגית הבינה המלאכותית הזו, ומאפשר לנו לייצר תובנות בזמן אמת, לזהות הזדמנויות בשוק המניות ולספק פתרונות חדשניים לקרנות גידור מובילות, בנקים ו Family offices.
No alternative text description for this image


אנו מזמינים אותך להצטרף אלינו למסע שלנו בעודנו ממשיכים לשנות את הדרך בה משקיעים בשוק המניות. יחד, אנו מעצבים את עתיד הפיננסים, תחזית אחת בכל פעם.