משקיעים יקרים,

השבוע בסקירה השבועית, המדדים העיקריים בארה”ב עלו והראו סימני חוזקה. כאשר ה-S&P 500 מטפס בכ-2.3%, מדד הדאו ג’ונס עלה בקצת פחות מ-2% ומראה את הביצועים הטובים ביותר שלו מאז דצמבר, והנאסד”ק הוביל את העליות עם זינוק של כמעט 2.9%. מדד ת”א 125 עלה ב3.28%, באופן דומה גם מדד ת”א 35. סקטור הנדלן בת”א זינק ב4.17% בהתאם לתחזית האלגוריתם.
האלגוריתם מאתר הזדמנויות בשווקים רבים בעולם וביניהם גם בשוק המקומי. בבורסה בת”א, האלגוריתם התמקד במניות מסקטורים שונים, אם זה במניית אזורים מסקטור הנדל”ן בת”א שמזנקת למעלה מ30% מתחילת השנה, או מניות דוראל אנרגיה מתחדשת, מסקטור האנרגיה, שעלתה 28% בחודש האחרון. 

ב-I Know First, האלגוריתם שלנו ממשיך להוות יועץ מהימן לקרנות הגידור המובילות בעולם, בתי השקעות, בנקים, Family offices, חברות ברוקראז’ ולקוחות כשירים. האיתותים האחרונים של אלגוריתם ה-AI שלנו, על הזדמנויות בשווקים היו לא פחות ממדהימות, והדגימו את החוסן והדיוק של יכולת החיזוי של האלגוריתם. למי שעדיין לא הצטרף אלינו, אנו ממליצים בחום להצטרף ולהיות חלק מקהילת המשקיעים המרוצים שלנו. חבילות המנויים שלנו מותאמות לפי צרכים והעדפות שונות, ומציעות מגוון עולמות השקעה וסקטורים שונים בשווקים.
בשבוע שעבר השקנו מוצר פיננסי עם בית ההשקעות המוביל בישראל שמבוסס על אחת מהאסטרטגיות המובילות שלנו. במהלך השנים האחרונות, פיתחנו מספר רב של אסטרטגיות מבוססות בינה מלאכותית, כולל אסטרטגיות על מניות LONG/SHORT, אסטרטגיות ממוקדות על סקטורים (ETFs GICS L1), אסטרטגיות ממוקדות על תעשיות (ETFs GICS L2) ואסטרטגיות ממוקדות על SPY.

הקרן הבאה יכולה להיות שלך. אם אתה קרן גידור, Family office או בית השקעות, אנו מוכנים לשתף פעולה איתך כדי לפתח את האסטרטגיה הנכונה המותאמת לצרכים שלך ושל הלקוחות שלך. צור איתנו קשר כאן
במידה ואתה מעוניין לנסות את אחת החבילות שלנו, תוכל למצוא מגוון חבילות בעמוד החבילות.
בברכה,

צוות I Know First