השבוע האחרון הסתיים בעליות כאשר כל שלושת המדדים העיקריים בארה”ב נסגרו בתשואה חיובית. מדד S&P 500 עלה בשיעור של 1.65%, ואילו מדד הנאסד”ק בלט לחיוב עם עלייה של 3.04%. שני המדדים רשמו את הביצועים השבועיים הטובים ביותר שלהם מאז חודש מרץ. גם הדאו גונס תרם לסנטימנט החיובי כשהוסיף 0.38%.
ב-I Know First, אנו מתגאים ביכולות המתקדמות שלנו העולות על אלו של אנליסטים אנושיים. האלגוריתם שלנו, המבוסס על בינה מלאכותית, הוכיח באופן עקבי את יכולתו להשיג ביצועים טובים יותר משיטות ניתוח מסורתיות בחיזוי מגמות שוק ובזיהוי הזדמנויות השקעה אטרקטיביות.
הטכנולוגיה שלנו ממנפת טכניקות חדשניות של AI, כגון למידת מכונה ולמידה עמוקה כדי לעבד כמויות עצומות של נתונים ולאתר דפוסים שהעין האנושית מתקשה לזהות. אלו מעניקים לנו יתרון משמעותי ביצירת תחזיות מדויקות על השווקים השונים. עם עליית הנאסד”ק השבוע, נבחן את חבילות מניות טכנולוגיה. החבילה הראתה ביצועים יוצאי דופן, גם בטווחים הקצרים של 3 ימים ושבוע, וגם בטווחים הארוכים של 3 חודשים ושנה

מניות מומלצות להשקעה על בסיס בינה מלאכותית_hebrew chart

נשמח להפנות זרקור אל המוחות מאחורי הקלעים של אלגוריתם הבינה המלאכותית שלנו. צוות מדעני הנתונים ובראשם ד”ר ליפא רויטמן ממכון ויצמן למדע, בנוסף למתמטיקאים וכלכלנים, שעובדים ללא הפסקה כדי לפתח ולשכלל את מודלי החיזוי שלנו. המומחיות שלהם, בשילוב עם הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, מאפשרת לנו לספק לך תובנות מעשיות ולעזור לך לקבל החלטות השקעה מושכלות בשוק ההון. בנוסף לכל אלו I Know First  מוכרת כגוף בעל רישיון ייעוץ השקעות מטעם הרשות לניירות ערך בישראל.
בנוסף, אנחנו נרגשים להכריז על השותפות הבלעדית שלנו עם Shoonya מבית FINVASIA, פלטפורמת המסחר הראשונה בהודו שמציעה תחזיות מבוססות בינה מלאכותית עבור מניות בשוק ההודי. שיתוף הפעולה החדשני הזה, מאפשר לנו להרחיב את טווח ההפצה הרחב שלנו ולספק תחזיות יומיות ליותר מ-1,500 מניות הודיות בשש מסגרות זמן שונות.


האלגוריתם שלנו מזהה את ההזדמנויות הטובות ביותר בשוק ההודי, ומאפשר למשקיעים למצוא את ההשקעה הטובה ביותר ראשונים. חשוב לציין שאף ניתוח אנושי לא יכול להשתוות למהירות, לדיוק ולקנה המידה שבו האלגוריתם שלנו פועל. אנו נמצאים בחוד החנית של של עולם הבינה המלאכותית ומנסים לשכלל את ולדייק את התחזיות שלנו ככל שניתן. שותפות זו מדגימה את מחויבותנו להרחיב את נוכחותנו הגלובלית ולהציע את טכנולוגית הבינה המלאכותית המתקדמת שלנו למשקיעים ברחבי העולם. על ידי רתימת כוחה של הבינה המלאכותית, אנו שואפים לחולל מהפכה בנוף פלטפורמות המסחר ולאפשר למשקיעים לקבל החלטות איכותיות המבוססות על תחזיות מדויקות.
                                                                               

אם אתה רוצה שבינה מלאכותית תאתר עבורך מניות מומלצות, לחץ כאן.

צוות I Know First