משקיעים יקרים,
 
זה היה שבוע מרגש בוול סטריט כשהמשקיעים חוו התפתחויות חיוביות, כולל הפסקה בהעלאות הריבית מהפדרל ריזרב ונתוני אינפלציה מעודדים.
הנה כמה נקודות מענייניות מהשוק מהשבוע האחרון:

  • מדד S&P 500 הציג צמיחה מרשימה, עם עלייה של 2.6% בשבוע, אלו הביצועים הטובים ביותר שלו מאז מרץ האחרון. רצף זה מציין גם את השבוע החיובי החמישי ברציפות של ה-S&P 500, הרצף הראשון מסוג זה מאז נובמבר 2021. יש לציין כי המדד זינק ביותר מ-26% מהשפל שלו, מה שמשקף התאוששות איתנה.
  • גם למדד הנאסד”ק היה שבוע יוצא דופן, המדד עלה בכ-3.3%, הביצועים החזקים ביותר שלו מאז מרץ. הנאסד”ק שומר כעת על שמונה שבועות רצופים של עליות, מה שמציג את רצף העליות הטוב ביותר שלו מאז 2019.        
  • שני המדדים חוו שישה ימים רצופים של עליות עד יום חמישי האחרון, והגיעו לרמות הגבוהות ביותר שלהם מאז גל הירידות שנבע מהעלאות הריבית, מה שמחזק עוד יותר את אמון המשקיעים.
  • המדד התעשייתי של דאו ג’ונס הפגין מומנטום חיובי, עם עלייה של כמעט 1.3% בשבוע, שסימן את השבוע החיובי השלישי שלו ברציפות. רווחים עקביים אלה מדגישים את החוזק והאופטימיות הקיימים בשוק.

ב-I Know First, אנו מייחסים את הצלחתנו לטכנולוגיית ה-AI המתקדמת שלנו, אשר נעזרת באלגוריתם מתקדם על מנת לחזות מגמות בשוק. האלגוריתם שלנו מנתח כמויות אדירות של נתונים פיננסיים ומדדי שוק כדי ליצור תחזיות על בסיס יומיומי. האלגוריתם מספק 2 אינדיקטורים משמעותיים לכל נכס חזוי: סיגנל ומדד ביטחון. הסינגל מודד את העוצמה והכיוון של הנכסים החזויים, בעוד שמדד הביטחון מודד את הדיוק ההיסטורי של תחזיות האלגוריתם שלנו.
אנו גאים לשתף שמסגרות הזמן הארוכות יותר שלנו(חודש, שלושה חודשים ושנה) הראו יכולת חיזוי גבוהות יותר, וסיפקו תובנות חשובות להחלטות ההשקעה.
כמו בכל חצי שנה, השקנו את התחזית החד פעמית למחצית השנייה של שנת 2023. אלגוריתם הבינה המלאכותית מסמן את הנכסים שיש לקנות ולהחזיק עד סוף שנת 2023. התחזית היא חד פעמית וכוללת  את המניות המומלצות ביותר נכון להיום בוול סטריט ומהבורסה בת”א, סקטורים ותעודות סל מומלצות וכן הזדמנויות ונכסים מומלצים מעולם הסחורות, המט”ח והקריפטו. לרכישה ופרטים נוספים לחץ כאן.
האלגוריתם שלנו מנתח הזדמנויות יומיות על ב6 טווחי זמן שונים, ומספק מגוון רחב של אסטרטגיות מסחר ואופקי השקעה. גישה מקיפה זו מאפשרת לנו לזהות הזדמנויות פוטנציאליות בכל יום, ומעצימה את המשתמשים שלנו לבצע בחירות השקעה מושכלות.
מצורפות מספר דוגמאות של ביצועי האלגוריתם מהימים האחרונים:
מניות קרנות גידור בטווח של 3 ימים.
חבילת אופציות בטווח של 3 
חבילת TOP10 בטווח של 7 ימים
חבילת TOP10 בטווח של 14 ימים

אם אתה רוצה לראות את ההזדמנויות הטובות ביותר שאיתר האלגוריתם  לשבוע הקרוב בחן את עמוד החבילות שלנו

צוות I Know First