I Know First היא חברה הממנפת בינה מלאכותית ולמידת מכונה כדי לספק ניתוח חיזוי עבור שווקים, מגזרים ותעשיות שונות. נסביר כיצד AI יכול לעזור לכם לזהות הזדמנויות בשוק המניות ולהשיג את יעדי ההשקעה שלכם.

AI היא טכנולוגיה מהפכנית שיכולה לעבד כמויות עצומות של נתונים, לגלות דפוסים ומגמות ולייצר תחזיות שיכולות לסייע למשקיעים ולסוחרים לקבל החלטות השקעה טובות ומדויקות יותר. בינה מלאכותית יכולה גם להסתגל לתנאי השוק המשתנים, ללמוד מנתונים חדשים ולשפר את הדיוק והביצועים שלה לאורך זמן. בינה מלאכותית יכולה להציע תובנות והמלצות שאינן ברורות או אינטואיטיביות לאנליסטים אנושיים, ויכולה גם להפחית טעויות אנוש וטעויות פסיכולוגיות.

ב- I Know First, אנו משתמשים בבינה מלאכותית כדי לספק למנויים שלנו תחזיות יומיות וארוכות טווח עבור שווקים, מגזרים ותעשיות שונים. האלגוריתם שלנו משתמש בלמידה עמוקה, אלגוריתמים גנטיים ורשתות עצביות מלאכותיות כדי לייצר תחזיות אמינות ועקביות. האלגוריתם שלנו יכול גם להתמודד עם סוגים שונים של נתונים, ויכול לייצר תחזיות לאופקי זמן שונים, מ-3 ימים ועד שנה.

אחד היתרונות של השימוש באלגוריתם שלנו הוא שהוא יכול לזהות הזדמנויות ארוכות וקצרות כאחד, כלומר המנויים שלנו יכולים להרוויח משווקים עולים ויורדים. האלגוריתם שלנו יכול גם למצוא הזדמנויות בסוגי נכסים שונים, כגון מניות, אופציות, תעודות סל, סחורות, מטבעות ועוד.
האלגוריתם שלנו זוכה לאמונם לא רק של אלפי משקיעים פרטיים ברחבי העולם, אלא גם של כמה מקרנות הגידור, הבנקים, הפמילי אופיס וחברות ההשקעות המובילות בעולם. הם מסתמכים על התחזיות מבוססות הבינה המלאכותית שלנו כדי לקבל החלטות מושכלות ונכונות בשווקים ובמגזרים שונים. אנו גאים להיות חלק מסיפורי ההצלחה שלהם ולספק להם יתרון תחרותי בנוף הפיננסי המשתנה במהירות. 

כמו בכל תחילת שנה, צוות המחקר והפיתוח של I Know First השיק את הדו”ח השנתי לשנת 2024. הדו”ח כולל את הנכסים המומלצים והמניות המומלצות ביותר שכדאי להחזיק בשנה הקרובה. הדו”ח המיוחד והחד פעמי כולל את ההזדמנויות המעניינות מעולמות השקעה שונים. הוא מכיל את המניות המומלצות ביותר נכון להיום בוול סטריט ומהבורסה בת”א, את תעודות הסל, הסקטורים והמדדים הטובים ביותר לשקעה לטווח הארוך, ונכסים מומלצים מעולם הסחורות, המט”ח והקריפטו. התחזית מתבססת על מודלים שונים בינה מלאכותית המתמקדים על הטווחים הארוכים. בדו”ח האלגוריתם מסמן על פי אינדקטורים שונים את הנכסים המומלצים ביותר להחזקה לטווח של שנה.
בדו”ח של השנה, נגלה שהאלגוריתם סימן את מניית NVDA מסקטור השבבים, המנייה הספיקה לזנק ב10% מתחילת שנת 2024. 

 חלק מהדוח השנתי החד פעמי של שנת 2024

אם את מעונינים לראות את המניות הנוספות שהופיעו בדוח, לחצו כאן
*במידה ואת/ה כבר מנויי לשירות התחזיות שלנו ניתן לרכוש את הדו”ח במחיר מוזל מחיר מוזל למנויי I Know First
לעמוד החבילות שלנו לחץ כאן

בברכה,

צוות I Know First