• השבוע חווינו ביצועים מעורבים בשוק. מדד הדאו ג’ונס הגיע לאבן דרך חדשה כשהגיע לשיא של כל הזמנים באמצע השבוע מדד הSP500 ירד ב-0.3 אחוז ומדד הנאסדק ירד ב-0.29%. השווקים הראו מגמות ירידה, בעיקר בשל נתוני אינפלציה בלתי צפויים ואינדיקציות להאטה בהוצאות הצרכנים. לעומת זאת, מניות האנרגיה בלטו בכך שעלו בניגוד לתנועת השוק הכללית, אשר ניזונו מעלייה במחירי הנפט, כמפורט בתחזית מניות האנרגיה שלנו. מצד שני, מגזר הטכנולוגיה, במיוחד יצרני שבבים כמו NVIDIA, נתקל בכמה רוחות תנגדות לאחר מהלך חיובי גדול.
  • ב-I Know First, האלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית שלנו נשאר בחזית זיהוי מגמות השוק וניצול ההזדמנויות שבו. התחזיות האחרונות שלנו הדגישו את יעילות הטכנולוגיה שלנו במגזרים שונים, כולל אנרגיה, ביוטק וטכנולוגיה.
  • אנו נרגשים לשתף בהצלחות אחרונות של האלגוריתם! לאחר שנה וחצי של בחינה, בקרוב מאוד, יושק  מוצר פיננסי חדש שפותח בשיתוף עם אחד מבתי השקעות המובילים בישראל. המוצר מתבסס על אחד מאסטרטגיות הבינה המלאכותית  של I Know First, אסטרטגיה שמתמקדת בשוק האמריקאי.
  • למבט מקרוב על הפוטנציאל של ה-AI שלנו וכיצד הוא יכול לחולל מהפכה בגישת ההשקעה שלך, אנו ממליצים לך לצפות בוובינר המקוון האחרון שלנו. בוובינר דנו בתחזיות הבינה המלאכותית שלנו, ובמיוחד הדגשנו את MSTR ו-CNXC, אשר תאמו היטב את התחזיות שלנו:

– MSTR (תחזית קנייה): ביצעה עלייה מרשימה של 65% תוך שבועיים בלבד.
– CNXC (תחזית לשורט) חוותה ירידה של 17%.
דוגמאות אלו מדגישות את הדיוק והערך של התחזיות שלנו המבוססות בינה מלאכותית.

  • אנו גם שולחים הזמנה ללקוחות המוסדיים שלנו המחפשים אסטרטגיות מותאמות אישית. חבילת השירותים האלגוריתמים ללקוחות המוסדיים זמינה עבורכם כאן. 
  • האלגוריתם I Know First מיועד למשקיעים פרטיים ומוסדיים כאחד, שיכולים לגשת אליו דרך פלטפורמות אינטרנט או מובייל. משקיעים יכולים לבחור מתוך מבחר חבילות ותוכניות שונות, בהתאם לצרכים וליעדים שלהם במידה והם משקיעים באופן פרטי. 

שבוע טוב,

צוות I KNOW FIRST