משקיעים יקרים,
המניות בארה”ב רשמו עליות חזקות כאשר המשקיעים בירכו על נתונים המראים התקררות מתמשכת באינפלציה  בארה”ב. מדד S&P 500 סיים את השבוע עם עלייה של 2.17% ונמצא ב-6.5% מתחת לשיא התוך-יומי של כל הזמנים שקבע בתחילת 2022. מדד הנאסד”ק רשם עלייה חזקה של 3.13%, אך נמצא ב-12.9% מתחת לשיא שלו.
מדד הדאו רשם את הביצועים הטובים ביותר שלו מאז מרץ,  עם עלייה של 2.3% במהלך השבוע. 

תנועות שוק אלו מתאימות לתחזיות המסופקות על ידי אלגוריתם הבינה המלאכותית המתקדם של I Know First. האלגוריתמים שלנו מזהים באופן עקבי הזדמנויות בשוק המניות ומייצרים תחזיות יומיומיות, ומדוייקות. הנה מספר תחזיות מהשבוע האחרון:
חבילת אופציות  וחבילת TOP10 בטווח של 3 ימים, חבילת טכנולוגיה וחבילת TOP10 בטווח של שבוע. חבילת הTOP10 בטווח של חודש.

Top Stocks
חבילת הTOP10  בטווח של חודש

תחזיות אלו מדגימות את הכוח של אלגוריתמי הבינה המלאכותית של I Know First באספקת תחזיות מדויקות ובסיוע למשקיעים לקבל החלטות מושכלות. על ידי שילוב של AI Generative ו-Specialized Predictive AI, אנו נמצאים בחזית של טכנולוגיות מתקדמות בתעשייה הפיננסית.

השבוע, מנכ”ל I Know First, ירון גולגר, השתתף בועידת הפינטק הבינלאומית TABF-2023, ובה הוא דן בהשפעה והיישומים של AI Generative ו-Specialized Predictive AI. ירון הדגיש, כיצד  I Know First מובילה את הדרך באמצעות טכנולוגיה מתקדמת כדי לספק פתרונות חדשניים ללקוחותינו, הכוללים קרנות גידור מובילות, בנקים ו-Family offices.

אלגוריתם הבינה המלאכותית המיוחד שלנו מאפשר לנו לזהות הזדמנויות בשוק המניות, לאתר מניות לקנייה, לנתח סקטורים מובילים ולספק מידע מקיף על שוק המניות. בעזרת האלגוריתמים המתקדמים שלנו, אנו מספקים תחזיות יומיות לשוק המניות, אסטרטגיות השקעה וכלים לניהול סיכונים המותאמים לצרכים הייחודיים של הלקוחות המוסדיים והמשקיעים הקמעונאיים שלנו.

אם אתם מעונינים שבינה מלאכותית תבחר ותאתר מניות מומלצות עבורכם, לחץ כאן

בברכת שבוע מסחר מוצלח
צוות I Know First