בהתאם לתחזית האלגוריתם שלנו, היינו עדים לעלייה יוצאת דופן בשוק המניות ביום שישי האחרון, הוא גם היה היום הטוב ביותר בשווקים מאז מאי השנה. כל 11 הסקטורים העיקריים של מדד הS&P 500 תרמו למומנטום החיובי הזה, כאשר סקטור הטכנולוגיה הציג את הביצועים הטובים יותר, ועלה ב-2.6%. הזינוק הזה הביא לסיום שבוע חיובי שני בשוק האמריקאי. כאשר מדד ה-S&P 500 עלה ב-1.3%, הדאו ג’ונס עלה ב-0.7%, ומדד הנאסד”ק עלה ב-2.4% במהלך השבוע.
בעולם הקריפטו התוסס, מטבעות האלטקוינים תפסו את מרכז הבמה, וזינקו בעוצמה. ביטקוין ואתר הראו עליות משמעותיות, ובהתאם סולאנה, מטבע ה-MATIC של Polygon וה-ADA של Cardano רשמו עליות שבועיות מרשימות.
חשוב לציין שכמעט ולא קיים מחקר בעולם מטבעות הקריפטו, ואלגוריתם ה-AI שלנו מספק יתרון ייחודי בגילוי הזדמנויות בשוק המטבעות אשר מתפתח במהירות גדולה.
אם כבר מדברים על יתרונות, לפניכם מספר סיבות שאלגוריתם הבינה המלאכותית שפיתחנו בולט בזכותם:

  • דיוק חיזוי: האלגוריתם שלנו נועד לספק תחזיות מדויקות, ולשמש ככלי תומך החלטה ומאתר הזדמנויות השקעה מעניינות.
  • האלגוריתם שלנו מכסה מגוון רחב של נכסים, ומציע תחזית מקיפה, הכוללת 6 טווחי זמן ועדכון יומי. 
  • מגוון תחזיות: ממניות ועד מטבעות קריפטוגרפיים, תעודות סל וסחורות. שילוב מודלים שונים של בינה מלאכותית: אנו משתמשים בחוד החנית של טכנולוגית החיזוי. משלבים מספר מודלים מתקדמים כגון: למידה עמוקה, מערכת נוירונים, ולמידת מכונה.

ככל שאנו ממשיכים להתפתח ולהתחדש, המחויבות שלנו לספק הזדמנויות ותחזיות מדויוקת נשארת ראשונה במעלה. האלגוריתם שלנו זוכה לאמון על ידי מוסדות פיננסיים מובילים ואנשים פרטיים כאחד, ואנו מזמינים אותך לחקור את מגוון החבילות שלנו ולהצטרף לקהילת המשקיעים המתקדמת שלנו.
 מצא את החבילה המתאימה עבורך כאן. במידה ואתה מתקשה למצוא חבילה תוכל להעזר במדריך החבילות שלנו.

שנדע ימים שקטים ובשורות טובות,
צוות I Know First