יום המסחר האחרון(שישי) בארה”ב הסתיים בעליות שערים, שהמשקיעים בחנו את דוחות מניות הטכנולוגיה הטובים  שהתפרסמו באותו יום, השיחות על עליית האינפלציה ומיתון נחלשו כאשר מדד הSP500 עלה ב4.3% אחוז באותו שבועו הנאסד”ק סיים את השבוע עם עלייה של 4.7%. מדד הדאו גונס, עלה ב-3%. אלגוריתם הבינה המלאכותית שלנו הצליח להניב תוצאות הטובות אפילו מביצועי המדדים. 
בטווח הזמן של 3 ימים מניות חבילת מניות טכנולוגיה גדולות, הראו ביצועים מרשימים, כל המניות המומלצות נעו בכיוון החזוי להם. בלטה מניית ENPH ו -EXTR, שזינקו בהתאם לתחזית.
בטווח הזמן של שבוע חבילת מניות אנרגיה, קיבלה גם היא תחזית מדויקת שבה כל 10 המניות שהומלצו על ידי האלגוריתם זינקו בכיוון החזוי, עם עליית מחירי האנרגיה, ועליית המחירים בשער הנפט. 
בנוסף, בחבילת מניות ממדד הSP500 תוצאות התחזית היו מעולות והכו את מדד הייחוס.
לפני כחודש, בחבילת תעודות סל, אלגוריתם הבינה המלאכותית חזה שהנאסד”ק יהיה המדד החזק ביותר(QQQ,TQQQ) ונתן לו תחזית שורית, האלגוריתם נתן תחזית חיובית גם למדד ה-SP500) SSO הממונף). בנוסף למדדים העיקריים, האלגוריתם נתן תחזית חיובית, לסקטור האנרגיה הסולארית( TAN) וסימן אותו כאחד הסקטורים החזקים ביותר.
אז מה צפוי לנו בהמשך השנה? לאחר החודשים הטובים ביותר בהיסטוריה של הנאסד”ק, התנודתיות בשוק עוד כאן, וכנראה עוד להמשך השנה. עם זאת, האלגוריתם עדיין מייצר הזדמנויות באופן יומי לטווח הזמן הקצר והארוך. בחבילות הTOP שלנו, ניתנת גם תחזית למדד הSP500 עצמו( בנוסף למניות המומלצות) העוזר לנו לזהות את המגמה בשווקים ולפעול על פיו.
לרכישת אחת החבילות המופיעות מעלה, או חבילות אחרות לחץ כאן