משקיעים יקרים,
מדד S&P 500 עלה ביום חמישי האחרון, ורשם את הביצועים הטובים ביותר שלו ברבעון הראשון מזה חמש שנים.
ברבעון האחרון הוסיף מדד הS&P 500 עלייה של  10.2% וזו הייתה העלייה הטובה ביותר מאז הרבעון הראשון של שנת 2019, אז זינק ב-13.1%. הדאו גונס המכיל 30 מניות, עלה ב-5.6% במהלך התקופה ורשם את הביצועים החזקים ביותר שלו ברבעון הראשון מאז 2021, אז זינק ב-7.4%. הנאסד”ק סיים את הרבעון עם זינוק של 9.1%.
לסיכום חודש מרץ, מדד ה -S&P 500 עלה ב-3.1%. הנאסד”ק הוסיף 1.8%, ואילו הדאו טיפס ב-2.1%. זה היה החודש החמישי ברציפות של עליות בכל שלושת הממדדים הגדולים בארה”ב. השוק המקומי הראה ביצועים טובים גם כן, כאשר מדד ת”א 35 עלה בקצת יותר מ3% ומדד ת”א 125 ב3.25%. הסקטור הבולט בשווקים היה סקטור האנרגיה(XLE) שעלה החודש ב8.34%. 

 האלגוריתם שלנו פופלרי  בין קרנות הגידור המובילות בעולם, בתי השקעות, בנקים, Family offices, חברות ברוקרים ולקוחות כשירים. הבינה המלאכותית שלנו היא לא רק כלי לזיהוי הזדמנויות שוק יומיומיות; זוהי אבן יסוד בהשקעה אסטרטגית.
במסע שלנו לחדשנות, חברנו לאחרונה לבית ההשקעות מיטב והשקנו מוצר פיננסי חדש, שיתוף פעולה זה הוא רק הצעד הראשון לפתרונות השקעה מבוססי בינה מלאכותית נוספים שיגיעו בעתיד הקרוב. זוהי עדות למחויבות שלנו לא רק לספק איתותי שוק, אלא גם להציע כלי השקעה מתוחכמים, מבוססי בינה מלאכותית הממנפים את יכולות החיזוי המתקדמות שלנו. מיזם זה הוא רק ההתחלה, שכן אנו מתכננים להציג כלי השקעה נוספים מבוססי בינה מלאכותית בעתיד הקרוב.
אם עדיין לא הצטרפת לקהילה שלנו, אנחנו מזמינים אותך בחום לעשות זאת. החבילות שלנו נועדו לספק מגוון רחב של עולמות השקעה, ומציעות מאפיינים שונים המתאימים לרצונות המשקיעים.
לפני מספר ימים שידרנו את הוובינר החודשי שלנו בשידור חי, הוובינר כלל נכסים ומניות מומלצות לחודש אפריל, למי שפספס את הוובינר, מוזמן לראות אותו בהקלטה של הוובינר לחודש אפריל.
במידה ואתה מעוניין לנסות את אחת החבילות שלנו, תוכל למצוא מגוון חבילות בעמוד החבילות.
במידה ואתה זקוק להכוונה במציאת החבילה המתאימה לך. תוכל להעזר במדריך החבילות שלנו 
אם אתה קרן גידור, Family office או בית השקעות, אנחנו נשמח לשתף איתך פעולה כדי לפתח את האסטרטגיה הנכונה המותאמת לצרכים שלך ושל הלקוחות שלך. צור איתנו קשר כאן
יחד, בואו נמשיך לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית כדי לנווט בנוף הדינמי של שוק המניות.

בברכה,

צוות I Know First