בשבוע שעבר מדד ה-S&P 500 ירד ב1.2% מדד הנאסדק ירד ב2.78% והדאו ג’ונס ירד ב1.3%. מדד אחד שבלט לשלילה היה מדד הדאקס הגרמני שירד ב10% בשבוע האחרון. לעומת זאת בשוק המקומי נראה שהמלחמה במזרח אירופה לא השפיעה בצורה אגרסיבית על השווקים, מדד ת”א 35 ירד ב0.67% מדד ת”א 125 ירד ב0.56% ומדד ת”א 90 ירד ב0.15%. מדד ת”א נדלן עלה ב75%.0 ות”א נפט וגז עלה ב2.65%.
כפי שפרסמנו במדור זה בעבר(23.2) , ההשקעה בשוק הישראלי  יכולה להוות אלטרנטיבה מעניינית למשקיעים בעת התנודתיות הזו.
האלגוריתם מספק תחזיות למדדים, מניות וסקטורים ספציפיים בשוק הישראלי. נבחן לדוגמא את התחזית המיוחדת המשלבת מניות ממדד הנדל”ן ומניות ממדד הגז והנפט בישראל לתקופה של 3 ימים, ונראה שממוצע ביצועי התחזית הכה את מדד ת”א 125(שסיים בתשואה שלילית לאותה תקופת זמן) בהובלת המניות בראק אן וי ומודיעין אנרגיה.
גם בחבילת מניות ממדד ת”א 125 הצליח האלגוריתם לספק ממוצע ביצועים חיובי שהכה את המדד עצמו. הוא עשה זאת על ידי מיקוד ההשקעה במניות האנרגיה אנרגיאן ודלק קבוצה ובנוסף במניית נייר חדרה.
האלגוריתם מאתר הזדמנויות גם בשוק האמריקאי, ועל אף שמדד הSP500 ירד בחודש האחרון, המניות שבחר מחבילת TOP10 הראו תשואה חיובית גבוהה (בממוצע). האלגוריתם סימן בחודש החולף את מניית MOS ו-LAD שהראו ביצועים מרשימים. גם בעולם המניות הקטנות, המניות שסימן בחבילת מניות קטנות בשבוע האחרון, הראו ביצועים פנומנליים.
בעולם תעודות הסל, סקטור האנרגיה, כריית המתכות והנפט זינקו על פי התחזית בטווח של שבועיים. הנפט שנוסק בתקופה האחרונה, הומלץ על ידי האלגוריתם עוד בתחילת השנה. וכמשקיע ארצה לבחור מניות נבחרות מאותו סקטור. וחבילת מניות האנרגיה בחודש האחרון הצליחה לייצר יתרון תחרותי משמעותי לאותם משקיעים אשר בחרו להשקיע בחבילת האנרגיה.

לרכישה ופרטים נוספים על החבילות המוצגות מעלה או חבילות נוספת באתר לחץ כאן

בברכה,

 צוות I Know First