השבוע המדדים בארה”ב סיימו במגמה מעורבת, מדד הדאו ג’ונס ירד ב0.95%-, מדד ה- S&P500 ירד ב-0.28%- ומדד הנאסד”ק רשם עלייה של 0.23%. הבורסה הישראלית, המשיכה את המומנטום החיובי על אף המצב הביטחוני. מדד ת”א 35 עלה ב-0.78%, מדד ת”א 125 עלה ב1.37% ומדד ת”א 90 זינק עם עלייה של 2.97%. 
אלגוריתם הבינה המלאכותית ממשיך לשים דגש על הבורסה המקומית וסקטור הנדל”ן בפרט, שעלה השבוע 3.68%.
הבורסה הישראלית “השתלטה” על חבילת תחזית מדדים עולמיים ומדדים וסקטורים ישראלים הופיעו בחלק העליון של הטבלה. נזכיר שבחבילה, נבחרים מדדים מומלצים להשקעה מתוך 195 מדדים עיקריים מכל העולם! וניתן לראות בתחזית המופיעה מטה, שמדד ת”א 90, מדד ת”א נדל”ן היו ב-10 המדדים המובילים של התחזיתאיתם בראש הטבלה ניתן למצוא מדדים וסקטורים ישראליים נוספים כמו מדד ת”א בנקים ומדד ת”א צמיחה.

למשקיעים שמעוניינים להתמקד רק בבורסה בת”א, בחבילת מדדי ת”א, ניתן להתמקד בכל הסקטורים והמדדים המובילים בת”א שהאלגוריתם המליץ עליהם לטווחי זמן שונים.
לשוק המנייתי בישראל קיימות מספר חבילות מומלצות: 
מניות ממדד ת”א 35מניות ממדד ת”א 90מניות ממדד ת”א 125מניות  ת”א כללימניות נדלן גז ונפט(אנרגיה), וחבילת מדדי ת”א.

גם בשוק האמריקאי האלגוריתם הראה ביצועים מרשימים, על אף שהמדדים העיקריים כמעט ולא ביצעו תנועה משמעותית, האלגוריתם סימן את מניות CELH ו-ENTG בטווח של שבוע בחבילת TOP10 והמניות זינקו. מניות JAGX ו-CVNA זינקו גם הם בעוצמה בחבילת מניות אגרסיביות, לאחר שאלו הופיעו בראש טבלת התחזית של המניות המומלצות.

מניות וול סטריט_hebrew chart


אם אתה רוצה לדעת במה אלגוריתם הבינה המלאכותית ממליץ להתמקד במהלך השבוע הקרוב, לחץ כאן.

צוות I Know First