שוק המניות רשם שבוע חיובי כאשר מדד הSP500 עלה ב1.62% והדאו גונס עלה  ב-1.53%הנאסד”ק עלה ב1.94% ועמד בראש עליית המדדים העיקריים בארה”ב. השוק התנודתי בישראל סיים את השבוע עם עליות של 1.52% במדד ת”א 125. כיצד יכולנו לדעת בשבוע החולף שסקטור הטכנולוגיה יהיה הסקטור המוביל בשבוע הנוכחי? באמצעות אלגוריתם הבינה המלאכותית של I Know First
אם נבחן את חבילת תעודות סל בשבוע הקודם, נראה שהסקטור המוביל הוא סקטור הטכנולוגיה הממונף (TQQQ)  ואיתו 2 תעודות סל נוספות הקשורות גם כן לענף הטכנולוגיה(VGT, XLK). אם כך האלגוריתם סבור שזה הסקטור שיוביל את השבוע הקרוב.

תעודות סל
תעודות סל_hebrew chart

נבחן את חבילת מניות טכנולוגיה בשבוע החולף, לטווחים שונים, ונראה מה עשו ביצועי המניות שנבחרו בחבילה על ידי האלגוריתם.

מניות טכנולוגיה _hebrew chart

בטווח של 3 ימים ממוצע ביצועי המניות שנבחרו הכו את ביצועי מדד הSP500 והראו ביצועים מרשימים. בראש החבילה עמדה מניית DBD שזינקה בעוצמה במהלך 3 הימים של התחזית. 
נבחן גם את ביצועי החבילה בטווח של שבוע:

נאסדק_hebrew chart

ניתן לראות שגם בטווח של שבוע, מניות הטכנולוגיה זינקו בעוצמה והכו את ביצועי מדד הייחוס. מניית TWLO זינקה בעוצמה רבה במהלך השבוע האחרון ודחפה את ביצועי החבילה מעלה. למנייה הייתה מובהקות גבוהה(מדד ביטחון) בעת שליחת התחזית. 
 האלגוריתם מספק לנו מודיעין שוק ומבט עילי על הסקטורים המובילים בשוק. בחירת חבילות ספציפיות המתמקדות באותו סקטור מוביל, יביא  לתוצאות אופטימאליות. 
במידה ואתם מעוניינים לקבל את הסקטורים המובילים לשבוע הקרוב רכשו את חבילת תעודות סל על בעמוד החבילות שלנו, לחצו כאן למעבר לעמוד החבילות.

בברכה, צוות I Know First