כרטיס האשראי החדש של חברת “אפל” הוא “השינוי המשמעותי ביותר מזה 50 שנה , בעולם כרטיסי האשראי” – מנכ”ל אפל, טים קוק.

  • סיכון המיתון הולך וגובר בגלל מלחמות הסחר ונסיגה צרכנית.
  • בתחום הטכנולוגיה, אפל יציבה ויעילה בהשוואה למתחרותיה.
  • ההתמקדות של אפל במתן שירותים ופרטי לבוש, היא המפתח להמשך צמיחתה.
  • החדשנות האחרונה בחברה תומכת בתחזית שורית על מניית AAPL לטווח ארוך.

סבב המכסים הבא של ממשל טראמפ יעלה את המחירים על מוצרי צריכה כולל בגדים, נעליים וציוד ספורט. ביום ראשון ה- 1 בספטמבר 2019 נכנס לתוקף סבב התעריפים האחרון והסתכם בתעריף של 15% על יבוא בסך 112 מיליארד דולר. כעת, יותר משני שלישים ממוצרי הצריכה שמייבאת ארה”ב מסין כפופים לתעריף. חלק מהאנליסטים חוששים כי עליית המחירים הקמעונאיים עשויה להפחית את הוצאות הצרכנים – אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של כלכלת ארה”ב. יתרה מזאת, הצמיחה הכלכלית צפויה להאט ככל הנראה בגלל ההאטה בצמיחת ההכנסה, התמהמהות בהרחבת העסקים ומלחמת הסחר המתמשכת.

עבור המשקיעים, האטת הצמיחה הכלכלית עשויה להוריד את מחירי המניות, במיוחד בענפי הרכב והטכנולוגיה. בשוק מניות שכזה, אפל (NASDAQ: AAPL) היא השקעה שורית לטווח ארוך. לצד היותה אייקון של חדשנות, היא מובילה בנתח שוק – 80.4 מיליון סמארטפונים של אפל נמצאים בשוק האמריקאי בלבד או 46% מסך השוק האמריקאי. ולכן המשקיעים יכולים להביט אל AAPL שיכולה להצליח במיתון בגלל מצבה התחרותי החזק, עדכונים עסקיים אחרונים ויכולות תזרימית טובה.

לכתבה המלאה לחץ כאן