קוראים יקרים,
שבוע המסחר בארה”ב הסתיים בירידות ביום שישי האחרון, הנאסד”ק ירד ב4.2% בהובלת ענקית הצריכה אמאזון שירדה 14% לאחר פרסום הדוחות. מדד הSP500 ירד ב3.6% והדאו ג’ונס ירד ב2.7%. הירידות הכבידו על ביצועי השבוע של המדדים העיקריים בארה”ב.
למרות הירידות בשווקים אלגוריתם הבינה המלאכותית הצליח לאתר מניות שעלו בניגוד למגמה בשווקים. כמו מניית MHK ו-ICLK מחבילת בעלי עניין.
מחקרים שנעשו על מדד הSP500 מראים; שמשנת ש1929, ככל שתשקיע לטווח ארוך יותר כך ההסתברות להפסד על ההון שלך, קטנה. כלומר ההסתברות להפסד למשקיע הסוחר באופן יומי, עומדת על 46%  בעוד שלמשקיע שנתי ההסתברות להפסד עומדת על 25%. הרעיון המוסבר בגרף, מסתדר עם מדד הביטחון שמספק האלגוריתם לכל נכס שהוא חוזה. ככל שנרחיק בטווחים כך מדד הביטחון(ההסתברות) והסיגנל יהיו גבוהים יותר.
לדוגמא: תחזית חבילת מדדים עולמיים לטווח של שנה. מניות ממדד ת”א 125תחזית מניות כימיקלים לטווח של שנה, תחזית מניות אנרגיה לטווח של שנה. חבילת מניות ישראליות כללי.

בכל הטווחים הנ”ל, ניתן לראות מדד הביטחון וסינגלים גבוהים במיוחד. מה שמעיד על אחוז דיוק גבוה יותר בטווחים הארוכים.
ניתן למצוא גם אינדיקטורים גבוהים( סינגל ומדד ביטחון) גם בתחזיות לטווח של 3 חודשים. לדוגמא: חבילת מניות עם אחריות סביבתית. חבילת מניות קטנות לטווח של 3 חודשים.  חבילת מניות פונדמנטליות.
בכל חבילה שאנו מציעים, האלגוריתם מספק תחזית יומית ובה 6 טווחי זמן: 3 ימים, 7 ימים, 14 ימים, חודש, שלושה חודשים ושנה. ובפני המשקיע פרוסים כל טווחי הזמן עם האינדיקטורים השונים לבחירתו.

לרכישה ופרטים נוספים על החבילות המוצגות מעלה או חבילות נוספת באתר לחץ כאן

בברכה,

 צוות I Know First