השבוע שוק המניות המשיך להתאפיין ברמת תנודתיות גבוהה, אך עם זאת מדד הSP500  סיים שבוע בעליות של 1.53%, מדד הנאסד”ק תיקן עם עלייה של 2.38%, מדד הראסל עלה ב2.59% והדאו ג’ונס ב-1.05%. המדדים הישראלים סיימו בעליות מתונות יותר עם עלייה של חצי אחוז בשערים.
 בתחילת השבוע, האלגוריתם סימן בצורה ברורה את סקטור הטכנולוגיה וסקטור האנרגיה לקנייה לשבוע הקרוב, בתחזית תעודות סל. (TQQQ ו-OIH מופיע בראש הטבלה). כאשר ננתח את חבילת מניות הטכנולוגיה לאותו טווח זמן, נמצא שם את מניית גוגל, עם הסיגנל השני החזק ביותר בתחזית, ומניית ATI, עם ההסתברות החזקה ביותר בתחזית. ממוצע ביצועי החבילה היה גבוה מאוד ולחבילה היו 90% אחוז דיוק. כאשר נבחן את חבילת מניות אנרגיה לשבוע האחרון, נראה שממוצע ביצועי החבילה הכפיל את תשואת מדד הSP500 בטווח של שבוע והחבילה הציגה 80% דיוק. תהליך השקעה בהסתכלות גלובלית על סקטורים ולאחר מכן נתינת מיקוד בחבילות הרלוונטיות הוא מומלץ ביותר.
גם בשוק המקומי האלגוריתם נחל הצלחות, בחבילת מניות ממדד ת”א 125 ממוצע החבילה הכפיל את ביצועי המדד, בטווח של 3 ימים. בחבילת מניות ממדד ת”א 35, מניות שופרסל ואו.פי.סי אנרגיה, העלו את ביצועי החבילה, לאחר ששתי המניות סומנו לקנייה חזקה על ידי האלגוריתם. ממוצע ביצועי החבילה, יותר מהכפיל את ביצועי המדד לאותה תקופה.
התקופה הנוכחית בשוק מאופיינת בעיקרה בתנודתיות רבה אך גם אם לא מעט הזדמנויות. ועל כן האלגוריתם חשוב במיוחד וכדאי להסתייע בו כדי לבחור את המניות הטובות ביותר לכל טווח השקעה.


לרכישת אחת החבילות המופיעות מעלה או חבילה ממגוון החבילות באתר לחץ כאן

בברכה,

 צוות I Know First