17.8.2021

1) בשבוע שעבר אלגוריתם הבינה המלאכותית שפיתחנו, סימן את הסקטורים: טכנולוגיה והפיננסים כסקטורים המומלצים ביותר להשקעה לטווח של שבוע. כפי שציינו בניוזלטרים הקודמים, לצד השקעה בסקטורים שהאלגוריתם סימן בהתאם לתחזית ניתן להשקיע במניות מומלצות ספציפיות באותו הסקטור המומלץ. וכיוון שהאלגוריתם סימן את תעודות הסל FAS (פיננסים מומנף) ו-TQQQ (נאסדק ממונף) נתמקד בחיפוש מניות פיננסים וטכנולוגיה בחבילות הכלליות ( TOP10, SP500 SP100) ובחבילות הספציפיות ייעודיות כמו חבילת מניות טכנולוגיה. נבחן את התחזית של SP100 לטווח של שבוע, ונוכל למצוא שם מניות מומלצוןת כמו: BAC, WFC ו-C ( בנקאות, ושירותי השקעות) אלו מניות השייכות לתחום הפיננסי ולכן נרצה להתמקד בהן. ואכן המניות הראו ביצועים יוצאי דופן בשבוע החולף.

ניתוח מניות על בסיס בינה מלאכותית_hebrew chart

באותו אופן, נבחן את חבילת מניות טכנולוגיה וגם שם נראה ביצועים מרשימים ביותר של מניות החבילה, בהובלת המניות: RIOT, MARA ו-AVNW. המניות נבחרו ממדד הנאסד”ק.

נאסדק_hebrew chart

2) חבילה נוספת שמראה יציבות לאורך זמן, היא חבילת בעלי עניין. בחבילה זו רכישות של מניות הנעשות על ידי  בעלי העניין שלהן (Insider Trading) עשויות להוות אינדיקציה משמעותית כי המחזיקים הגדולים של החברות מעריכים כי החברה נסחרת בזול ביחס לשווי שלה ולכן מבצעים עסקות לקניית המניות של החברה בחזרה. בחנו את ביצועי החבילה בשבוע האחרון.

3) מניות NUE ו-ALB בלטו במיוחד בשבוע האחרון, לאחר שסומנו השבוע בחבילת TOP10 וסיפקו ביצועים יוצאי דופן.

לרכישת חבילת תעודות סל, חבילת טכנולוגיה או חבילה אחרת המוצעת באתר לחץ כאן