I Know First הופיעה ב-Yahoo Finance

הודעה לעיתונות: I Know First ב-Yahoo Finance, יום שלישי, 27 מרס, 2018, תל אביב, ישראל

 

Image result for yahoo finance

מקור: אתר הפרסים של – Benzinga Global Fintech

 

I Know First השתתפו בטקס הפרסים העולמי Benzinga Global Fintech בניו יורק, 15-16 מאי.

I Know First הופיעה במאמר שפורסם על Yahoo Finance, אשר התייחס למאמר קודם הנכתב על ידי ספנסר וייט, סופר צוות ב-Benzinga . מר וייט ראיין את מנכ”ל ומייסד I Know First, ירון גולגר, על הרקע של I Know First: הרקע של החברה, המנהיגות, היתרונות הייחודיים שלה ובסיס הלקוחות שלה.

כפי שצוין במאמר של Yahoo Finance , I Know First נבחרה להשתתף בטקס הפרסים השנתית של הטוב והבריק ביותר של פינטק ב- Benzinga Global Fintech.  I Know First הייתה מועמדת תחת קטגורית “השימוש הטוב ביותר של AI ו Machine Learning” במסגרת הטקס וכיום עם רוב הקולות I Know First מוצבת כחברה מובילה בתחום ה-Machine Learning וה- AI. כך, כהכנה לראיונות מאי 2018, מר וייט ראיין את מנכ”ל ומייסד I Know First ירון גולגר.

Benzinga מזמינה מוחות מובילים בפינטק מרחבי העולם לחגוג את החדשנות על פני מדינות ויבשות. המשתתפים הנבחרים כוללים אנשים הרודפים את גדלותם כמנהיגים ומייסדים של חברות פינטק, אשר ממשיכים לבצע פריצות דרך בשוק הנוכחי, תוך יציאה גם לשווקים אחרים.

כדי לקרוא את מאמר Yahoo Finance, ולשמוע יותר I Knonw First לקראת ההופעה שלהם בטקס הפרסים של Benzinga Global Fintech לחץ כאן.

ֿ

תעקבו אחרינו:

Facebook: I Know First: Daily Market Forecast
Twitter: I Know First
Instagram: I Know First