ניהול הון, הכולל בין השאר מסחר מתקדם ואסטרטגיות הגדלת רווחי הלקוח באמצעות גיוון שירותי השקעה, מעצב את עצמו מחדש כאשר עידן חדש דופק בדלת – ואיתו, הדרישה לרווחיות גבוהה על ידי בני דור המילניום, עם טעם הייטקיסטי ויחס אינדיבידואלי. אך בעוד שקהל הלקוחות החדש הזה, יחד עם מאפיינים נוספים של העידן הנוכחי (בין אם זה פיתוחי השקעה מותאמים אישית ללקוח או עלייתם של יועצי הרובוט) קיימים גם אתגרים עבור הענף המתפתח, שהתחרות בו גדלה מיום ליום.


לכתבה המלאה לחץ כאן