המדדים העיקריים סיימו את השבוע בירוק. מדד ה-SP500 עלה ב2.6%, מדד הדאו ג’ונס עלה ב2% ומדד הנאסד”ק עלה ב3.3%, עם העלייה הגבוהה ביותר מבין המדדים העיקריים בארה”ב. בשוק המקומי, מדד ת”א 125 הניב תשואה של 4.1% בשבוע האחרון.
בחבילת תעודות סל, אנו רואים שבשבוע האחרון, האלגוריתם המליץ על TQQQ ,QQQ, ו-XLK הקשורות כולם לסקטור הטכנולוגיה. ואכן התעודות זינקו בעוצמה. תעודת הסל, TQQQ, הניבה תשואה דו ספרתית בשבוע.
מעבר לרכישת תעודות סל על סקטור הטכנולוגיה, רכישה של מניות ספציפיות מתוך חבילת מניות טכנולוגיה, הייתה גם היא אופציה מצוינת, עם ביצועים מעולים בטווח השקעה של 3 ימים. 
בחבילת האופציות על מניות, האלגוריתם הראה עליות יוצאות דופן בפרק זמן של 3 ימים. מניות MARA, RIOT וHUT זינקו בתשואה דו ספרתית וכך גם הייתה התשואה הממוצעת של ביצועי התחזית, שהכתה משמעותית את ביצועי המדד.
חבילה נוספת, הבולטת מתחילת השנה היא חבילת מניות הביוטק, האלגוריתם סימן מניות מומלצות כמו ZLAB אשר זינקה בעוצמה וממוצע ביצועי התחזית היו יוצאים מן הכלל בטווח של חודש. 
במידה ואין לכם העדפה ספציפית לסקטור מסוים, חבילת הTOP10  מספקת מניות מומלצות מכלל השוק האמריקאי ומראה תוצאות מצוינות באופן עקבי.
בשוק המקומי חבילת מניות ממדד ת”א 125, הראתה ביצועים מצוינים בהובלת המניות קאמטק ואלקטריאון לאחר ששובצו בראש טבלת התחזית על ידי האלגוריתם.

ב48 שעות הקרובות יחול מבצע הקיץ! 50 המצטרפים הראשונים, יקבלו 15% הנחה על כל החבילות מהאתר. 
כל מה שעליכם לעשות זה ללחוץ על הלינק הזה, לבחור את החבילה המתאימה עבורכם ולהשתמש בקוד הקופון:SUMMER22 בדף התשלום.

שיהיה קיץ נעים!
 צוות I Know First