המדדים העיקריים בארה”ב סיימו את שבוע המסחר באופן חיובי ברקע לפרסומי דוחות המניות. מדד הנאסד”ק עלה ב2.15% מדד הראסל עלה 1.94% הדאו ג’ונס סיים את השבוע כמעט ללא שינוי עם ירידה של0.13%- . מדד הSP500 סיים את השבוע בעלייה של 0.36%. 
נציין כאן את ביצועי של מדד נוסף, מדד הSP100 (סימבול OEX^) העוקב אחר 100 המניות הגדולות ביותר ממדד הSP500. מדד זה, הניב השבוע תשואה של 0.43%. במהלך התקופה האחרונה, אלגוריתם הבינה המלאכותית שפיתחנו איתר מניות מומלצות מאותו מדד לטווחי זמן שונים.
בטווח של 3 ימים, בטווח של שבוע, בטווח של שבועיים, בטווח של חודש ובטווח של 3 חודשים. בכל טווחי הזמן ממוצע ביצועי המניות שבחר האלגוריתם הצליח להכות את מדד הייחוס ולהראות ביצעועים מרשימים. 
במשך למעלה מחודש, מניית CVNA מסומנת על ידי האלגוריתם לקנייה בחבילת TOP10, המנייה הופיעה בראש טבלת התחזית עם הסינגל החזק ביותר ומדד ביטחון גבוה מאוד. (לעיון בחשיבות הסיגנל ומדד הביטחון).  בנוסף לכך, המנייה הופיעה במספר טווח זמן שונים. המנייה הובילה את טבלת המניות המומלצות, גם בטווח הקצר של  3 ימים, גם בטווח של שבוע וגם בטווח של שבועיים. כפי שמופיע בסרטון ההסבר: דגשים לבחירת מניות, אנו ממליצים על בחירת מניות המופיעות בכמה שיותר טווחי זמן, על מנת לקבל תוצאות אידיאליות. חבילת TOP10 כוללת מניות מומלצות ממדד הנאסד”ק, מדד ה-SP500 ומדד הדאו ג’ונס. ובנוסף למניות המומלצות בחבילה מצורפת תחזית ספציפית על מדד הSP500 עצמו.
כפי שהראנו בשבועות האחרונים בחבילת תעודות סל, סקטור הטכנולוגיה(TQQQ,QQQ) סומן על ידי האלגוריתם כסקטור מומלץ לקנייה. וכאשר בוחנים את חבילת מניות טכנולוגיה, הראתה ביצועים יוצאי דופן בטווח של 3 ימים עם מניות כמו DBD ו-VERI , ובטווח של שבוע עם מניות כמו SOL ו- INOD.
לרכישת אחת החבילות המופיעות מעלה, או חבילות אחרות לחץ כאן

 צוות I Know First