השבוע המדדים הראשים בעולם סיימו בעליות שערים, מדד הSP500 עלה ב1.95%, הנאסד”ק עלה ב4.56% והראסל טיפס ב2.83% אחוז. מדדי ת”א (ת”א 90, ת”א 125 ות”א 35) עלו כולם מעל 1%.
השבוע חבילת תעודות סל, סימנה לחיוב את סקטור הטכנולוגיה(TQQQ), ומניות קטנות(IWC). ואכן חבילת מניות טכנולוגיה, הראתה ביצועים יוצאי דופן עם 100% דיוק בטווח של 3 ימים עם תשואה ממוצעת שהצליחה להכות את המדד יותר מפי 3. חבילת מניות קטנות גם כן הצליחה להכות את המדד המרכזי עם ביצועים מצוינים וכל עשרת המניות המומלצות נעו בכיוון החזוי להם. 
בטווח של שבועיים חבילת תעודות סל סימנה את סקטור מניות הפארמה והבריאות(PSCH) ואם נתמקד בחבילה זו, נראה שהמניות הניבו תשואות מצוינות לטווח של שבועיים. בנוסף בחבילת תעודות סל סומן סקטור האנרגיה הסולרית(TAN) שעלה גם כן בטווח הזמן של שבועיים.
האסטרטגיה המשלבת בין חבילת תעודות סל לבין חבילות מניות כלליות( TOP10, SP500) או חבילה סקטוריאלית( טכנולוגיה, אנרגיה, מניות קטנות) עובדת לאורך זמן ומספקת המלצות בלתי תלויות על עולמות השקעה מומלצים ומניות ספציפיות בהם.
חבילת מניות כללית מהשוק האמריקאי(TOP10) מתמקדת במניות ממד הSP500, נאסד”ק ודאו גונס. הראתה ביצועים מדהימות בטווח הזמן של שבועיים. מניות CHWY ו-BBIO מזנקות בשבועיים האחרונים בהתאם לתחזית האלגוריתם.
בשוק המקומי מדד ת”א 90 בלט מעל המדדים העיקריים על פי תחזית האלגוריתם, והחבילה של מניות מתוך מדד ת”א 90 הראתה גם כן ביצועים מעולים בהובלת מניות אלקטריאון וישראל קנדה. גם חבילת מניות ישראליות כללי, הבוחרת מניות מומלצת מכלל השוק הישראלי, הראתה תשואות מרשימות עם ממוצע ביצועים שהכה את המדד ביותר מפי 2.

אז לאן השווקים הולכים מכאן?
על פי מחקר של מנהל ההשקעות קית לרנר, יש נטייה למניות להתאושש לאחר צניחה של 20%. מאז 1957, ב-7 מתוך 10 הפעמים שהשוק ירד ב20%, המניות החזירו בממוצע 15% במהלך השנה שלאחר מכן. אז על מנת לאתר את המניות המומלצות ביותר על ידי האלגוריתם שיביאו לתיקון הצפוי לחצו כאן