רשימת המניות המומלצות כוללת מניות מומלצות של קרנות גידור המסומנות למגמת מסחר חיובית (מסחר לונג). שירות מניות מומלצות קרנות הגידור הוא שירות חדש מבית I Know First.

בכל יום האלגוריתם סורק שורה ארוכה של מניות אשר נרכשו לאחרונה ע”י קרנות גידור מובילות. מבין יקום מניות הנ”ל, האלגוריתם מסמן את המניות המומלצות ביותר, ומדרגם על בסיס סטיית המחיר שהוא מזהה.

שם החבילה: מניות מומלצות קרנות גידור
פוזיצייה: Long
תאריך פרסום התחזית: 10/1/21
תקופת התחזית: שנה (עד לתאריך ה-10/1/22)
אחוז דיוק: 70%
מסנן מניות
מסנן מניות_hebrew chart

מסנן מניות : מבין התחזיות שהופקו ע”י האלגוריתם לטווח של שנה ,בלטה חבילת מניות מומלצות קרנות גידור. המניה המומלצת בחבילה זו GME. מניות בולטות נוספות: מניית PDCE ומניית M -שהניבה תשואות מרשימות בתקופה של שנה בלבד. החבילה שהוצעה הראתה אחוז דיוק 70%.

חברת גיים-סטופ מפעילה רשת חנויות בינלאומית למכירת תוכנות, משחקי וידאו ומחשב ומוצרי בידור. הרשת מונה 4,400 סניפים (נכון לסוף שנת 2005) בארה”ב, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד, בריטניה וקנדה, המוכרים מוצרים חדשים ומשומשים הכוללים תוכנות, חומרה ואביזרי משחק למחשבים אישיים וקונוסולות משחק כמו סוני פלייסטיישן, אקס-בוקס ונינטנדו. החברה מפעילה אתר סחר אלקטרוני ברשת, GameStop.com ומפיקה מגזין העוסק במשחקי וידאו ומחשב, מדריכי אסטרטגיה, בובות משחק ואביזרים נלווים. מרכז החברה בגרייפויין, טקסס. גיים-סטופ הינה חברת בת של בארנס ונובל.

*אחוזי דיוק: מספר הנכסים שנחזו באופן מדויק, מתוך הנכסים בעלי הסיגנלים הגבוהים ביותר.

לקבלת התחזית המעודכנת ביותר בכל יום לתיבת הדואר האלקטרוני

כיצד לקרוא את התחזית?

התחזית האלגוריתמית משמאל הופקה ע”י האלגוריתם בתאריך הנקוב.
בכל יום המנויים שלנו מקבלים את התחזית המעודכנת, כאשר כל תחזית כוללת את המניות המומלצות ואת ההזדמנויות הספציפיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך (6 טווחי זמן).
לדוגמא, התחזית לטווח של חודש עשויה לכלול מניות מומלצות השונות מהתחזית לטווח של 3 חודשים.
תחזית הנ”ל התאים הירוקים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות החיוביות (פוזיציית לונג) והתאים האדומים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות השליליות (פוזיציית שורט). כל תא מייצג מנייה אחרת, כאשר המפה מסודרת על בסיס אותות המגמה, בסדר יורד.
כל תא כוללת שני אינדיקטורים: עוצמת אות המגמה והסתברות התחזית.
הטבלה מצד שמאל מייצגת את ביצועי האלגוריתם בתם תקופת התחזית ואחוז הדיוק שהניבה כל תחזית.

לפירוט נוסף לגבי אופן קריאת התחזית, לחץ כאן.