בתקופה האחרונה כשהחוזים העתידיים על המדדים העיקריים בארה”ב אותתו על ירידות שערים, בבטנם של כל המשקיעים החלה תחושת אי וודאות, האם אנחנו לקראת ירידה דרמטית בשוק? האם מדובר במימוש בריא? ולמה לא מימשתי קודם?
אנחנו ב I Know First יכולים לעזור להפיג את התחושה השכיחה הזו כאשר השוק תנודתי. חבילות ה-Top 20, Top 10  וכן ה-Top 5 כוללת עד 20 המניות המומלצות ביותר בשוק נכון לאותו יום, המניות נבחרות מתוך עולם השקעות המבוסס על 3 מדדים עיקריים בשוק האמריקאי (נאסד”ק, S&P 500, דאו ג’ונס) כאשר האלגוריתם מסנן את ההזדמנויות הטובות ביותר להשקעה ל-6 טווחי זמן שונים (טווח קצר, בינוני, ארוך).
בנוסף לאלו, החבילות כוללות תחזית יומית על המדד המרכזי בוול סטריט, מדד ה-S&P 500 עצמו, אשר משמש כ-Benchmark לשוק המניות הכללי. מכך יכול המשקיע לדעת את כיוון השוק לטווחי זמן שונים, ובמקרה המתואר מעלה, האם הירידות היו מימוש יומי שיחלוף, או ירידה מגמתית ממושכת.
הידיעה על כיוון המגמה של השוק משמעותית מאוד ויכולה לסייע בקבלת החלטות השקעה אסטרטגיות וניהול סיכונים. לקבלת אחוזי הדיוק של תחזית המדד
דוגמאות לחבילות TOP:
TOP10 לטווח של 3 ימים עם 80% דיוק
TOP10  לטווח של 7 ימים עם 90 אחוז דיוק.
TOP10  לטווח של 14 ימים עם 100 אחוז דיוק.
TOP10  לטווח של שנה עם 100 אחוז דיוק.

תעודות סל_hebrew chart
תחזית הTOP10 לטווח של שנה


דרכים נוספות להיחשף לכיוון המגמה של השוק הן:
חבילת מדדים עיקריים בעולם– החבילה כוללת 112 מדדי מניות עיקריים מבורסות שונות בעולם, ביניהם גם מדדי מניות עיקריות בארה”ב. את אחוז הדיוק על המדדים העיקריים בארה”ב ניתן לראות כאן
חבילת תעודת הסל, אשר מאפשרת בנוסף לתחזית לכיוון השוק לזהות סקטורים מובילים
ניתוח תיק השקעות– בחבילה זו אתה בוחר 10 נכסים עליהם תרצה לקבל תחזית אלגוריתמית. הנכסים יכולים להיות: מדדים, תעודות סל, מניות, מט”ח או מטבעות קריפטו.

לרכישת כל אחת מחבילות ה TOP המוצגות מעלה או חבילה אחרת המוצעת באתר לחץ כאן