10 רשימת האופציות המומלצות כוללת מניות של חברות גדולות, אשר ניתן לסחור באופציות על מניותיהן. מתוך רשימה זו האלגוריתם מסמן את המניות המומלצות למגמת מסחר חיובית (מסחר לונג).

    שם החבילה: אופציות
    פוזיצייה: Short
    תאריך פרסום התחזית: 17/1/2020
    תקופת התחזית: 14 ימים (עד לתאריך ה-1/2/2020)
    אחוז דיוק: 90%
    מניות לשורט על בסיס בינה מלאכותית
    מניות לשורט על בסיס בינה מלאכותית chart

    מניות לשורט על בסיס בינה מלאכותית : מבין התחזיות שהופקו ע”י האלגוריתם לטווח של 14 ימים, בלטה חבילת אופציות. האופציה המומלצת הבולטת בתחזית זו היא MKC . אופציות מומלצות ובולטות נוספות AMED וכן AZO . החבילה שהוצעה הראתה אחוז דיוק 90%.

    חברת מק’ורמיק עוסקת בייצור, שיווק והפצת תבלינים וחומרי טעם וריח ברחבי העולם. פעילות החברה מאורגנת בשתי חטיבות: האחת עוסקת בייצור ושיווק מוצרים לצרכנים פרטיים, הכוללים תערובות תבלינים, חומרי טעם וריח, עשבי תיבול, רטבים ומרינדות, המשווקים תחת השמות המסחריים “מק’ורמיק”, “זאטאריינ’ס”, “דוקרוס”, “סילבו”, “קלאב האוס” ו”שוורץ”. חטיבה שנייה מתמחה בייצור מוצרים עבור תעשיית המזון, הכוללים חומרי טעם וריח, תוספי מזון, תבלינים, תמציות ותערובות מרוכזות. לקוחות החברה כוללים יצרנים ומעבדי מזון, מסעדות, רשתות מזון וסופרמרקטים, חנויות מכולת, ספקי מזון, מפיצים וסיטונאים גדולים. החברה נוסדה ב-1915 ומרכזה בספארקס, מרילנד.

    *אחוזי דיוק: מספר הנכסים שנחזו באופן מדויק, מתוך הנכסים בעלי הסיגנלים הגבוהים ביותר.

    לקבלת התחזית המעודכנת ביותר בכל יום לתיבת הדואר האלקטרוני

    כיצד לקרוא את התחזית?

    התחזית האלגוריתמית משמאל הופקה ע”י האלגוריתם בתאריך הנקוב.
    בכל יום המנויים שלנו מקבלים את התחזית המעודכנת, כאשר כל תחזית כוללת את המניות המומלצות ואת ההזדמנויות הספציפיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך (6 טווחי זמן).
    לדוגמא, התחזית לטווח של חודש עשויה לכלול מניות מומלצות השונות מהתחזית לטווח של 3 חודשים.
    תחזית הנ”ל התאים הירוקים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות החיוביות (פוזיציית לונג) והתאים האדומים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות השליליות (פוזיציית שורט). כל תא מייצג מנייה אחרת, כאשר המפה מסודרת על בסיס אותות המגמה, בסדר יורד.
    כל תא כוללת שני אינדיקטורים: עוצמת אות המגמה והסתברות התחזית.
    הטבלה מצד שמאל מייצגת את ביצועי האלגוריתם בתם תקופת התחזית ואחוז הדיוק שהניבה כל תחזית.

    לפירוט נוסף לגבי אופן קריאת התחזית, לחץ כאן.