אלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית של I Know First סורק ומאתר מתוך מאגר המניות את המניות המומלצות ביותרבעלות שווי השוק הנמוך ביותר.
מניות בעלות שווי שוק נמוך מתאימות למשקיעים חובבי סיכון המחפשים מניות בעלות תנודתיות גבוהה, אשר מניבות תשואות גבוהות בזמן יחסית קצר. מניות אלו בדר”כ נמצאות “מתחת לרדאר” בשל שווי השוק הנמוך שלהם ולכן מתגלות ע”י המוסדיים הגדולים לאחר רצף עליות.
האלגוריתם מאתר את הזדמנויות הטובות ביותר ומספק למשקיע תחזית למגמת מסחר חיובית/שלילית למניות אלו.

שם החבילה: מניות קטנות ומומלצות
פוזיצייה: Long
תאריך פרסום התחזית: 10/1/21
תקופת התחזית: שנה (עד לתאריך ה-11/1/22)
אחוז דיוק: 70%
מניות להשקעה על בסיס בינה מלאכותית
מניות להשקעה על בסיס בינה מלאכותית_hebrew chart

מניות להשקעה על בסיס בינה מלאכותית: בכל יום האלגוריתם בוחר את המניות המומלצות ביותר מתוך 10,000 הנכסים אחריהם הוא עוקב, בתחזיות האלגוריתמיות מתאריך 10/1/21 לטווח של שנה בלטה חבילת מניות קטנות ומומלצות. המנייה המומלצת בעלת התנועה המשמעותית ביותר בתחזית זו היא מניית AA . מניות נוספות עם תנועה בולטת: מניית GDEN ומניית ASIX . החבילה שהוצעה הראתה אחוז דיוק 70%.

חברת אלקואה עוסקת בהפקה ועיבוד של אלומיניום, אלומיניום מעובד ואלומינה עבור יישומים תעשייתיים ומסחריים. פעילות החברה כוללת כרייה, זיקוק, ליטוש, התכה, עיבוד, גלוון ומחזור מוצרי מתכת ואלומיניום הכוללים גיליונות, צינורות, לוחות שטוחים ועוד; ייצור והנדסת מוצרים עבור תעשיית החלל-אוויר וביטחון, רכיבי רכב, יסודות לבנייה ועוד; ייצור ושיווק ציוד אחסון ואריזה כולל אריזות למגוון מוצרי מזון, אריזות עם גרפיקה, מוצרי אחסון גמישים, שקיות פלסטיק, אריזות הגנה, פקקים, סוגרים ופולימריזציה. בתחום המוצרים שאינם מבוססים על אלומיניום מספקת החברה ציוד טלקומוניקציה, ציוד לבניה ולתעשייה, כבלים מסיבים-אופטיים, מערכות חשמל לרכב, יציקות מדויקות ורצועות הידוק תעשייתיות, מסילות ויניל ופקקים מפלסטיק. את מוצרי החברה ניתן למצוא במטוסים, רכבים, יישומים תעשייתיים, תחבורה מסחרית, אריזות, יישומי בניה ועוד. אלקואה פועלת באסיה, אוסטרליה, אירופה, דרום אמריקה וארה”ב, נוסדה ב-1888 ומרכזה בפיטסבורג, פנסילבניה.

*אחוזי דיוק: מספר הנכסים שנחזו באופן מדויק, מתוך הנכסים בעלי הסיגנלים הגבוהים ביותר.

לקבלת התחזית המעודכנת ביותר בכל יום לתיבת הדואר האלקטרוני

כיצד לקרוא את התחזית?

התחזית האלגוריתמית משמאל הופקה ע”י האלגוריתם בתאריך הנקוב.
בכל יום המנויים שלנו מקבלים את התחזית המעודכנת, כאשר כל תחזית כוללת את המניות המומלצות ואת ההזדמנויות הספציפיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך (6 טווחי זמן).
לדוגמא, התחזית לטווח של חודש עשויה לכלול מניות מומלצות השונות מהתחזית לטווח של 3 חודשים.
תחזית הנ”ל התאים הירוקים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות החיוביות (פוזיציית לונג) והתאים האדומים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות השליליות (פוזיציית שורט). כל תא מייצג מנייה אחרת, כאשר המפה מסודרת על בסיס אותות המגמה, בסדר יורד.
כל תא כוללת שני אינדיקטורים: עוצמת אות המגמה והסתברות התחזית.
הטבלה מצד שמאל מייצגת את ביצועי האלגוריתם בתם תקופת התחזית ואחוז הדיוק שהניבה כל תחזית.

לפירוט נוסף לגבי אופן קריאת התחזית, לחץ כאן.