וורן באפט הידוע בכינוי “האורקל מאומהה” הינו המשקיע הגדול ביותר ששוק ההון אי פעם ידע. הונו מוערך בכ -75 מיליארד דולר (עפ”י פורבס 2017).
בחבילה זו האלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית סורק אחר המניות הנמצאות בתיק ההשקעות של וורן באפט. האלגוריתם מפיק תחזיות למגמת מסחר חיובית ושלילית. חבילה זו מיועדת למשקיעים המעוניינים להשקיע בחברות שוורן באפט עצמו משקיע.

שם החבילה: מניות מומלצות וורן באפט
פוזיצייה: Long
תאריך פרסום התחזית: 17/1/2020
תקופת התחזית: חודש (עד לתאריך ה-18/2/2020)
אחוז דיוק: 60%
מניות להשקעה על בסיס אלגוריתמים לומדים
מניות להשקעה על בסיס אלגוריתמים לומדים chart

מניות להשקעה על בסיס אלגוריתמים לומדים: אלגוריתם המניות סימן כ-10 מניות המומלצות לקנייה/מכירה טווח של חודש. המנייה בעלת התנועה הגדולה ביותר היא LUV חודש. מניות נוספות עם תנועה בולטת: מניית CHTR ומניית GS . החבילה שהוצעה הראתה אחוז דיוק 60%.

חברת סאות’ווסט איירליינס פועלת כחברת תעופה לטיסות פנים בארה”ב. החברה מפעילה קווי טיסות בתדירות גבוהה, למגוון ערים בתוך ארה”ב ובתעריפים זולים. לחברה צי של 481 מטוסי בואינג 737, באמצעותם היא מספקת טיסות ל-63 יעדים ב-32 מדינות בארה”ב. קווי טיסות לדוגמא: 35 טיסות שבועיות מדאלאס ליוסטון, 19 טיסות שבועיות מפיניקס ללאס-וגאס, ו-22 טיסות שבועיות מלוס אנג’לס לאוקלנד. בנוסף, מפעילה החברה מועדון נוסעים יחד עם שותפים עסקיים כגון חברות אשראי, בתי מלון, ספקי שירותי תקשורת וחברות השכרת רכב. סאות’ווסט איירליינס הוקמה ב-1967 ומרכזה בדאלאס, טקסס.

*אחוזי דיוק: מספר הנכסים שנחזו באופן מדויק, מתוך הנכסים בעלי הסיגנלים הגבוהים ביותר.

לקבלת התחזית המעודכנת ביותר בכל יום לתיבת הדואר האלקטרוני

כיצד לקרוא את התחזית?

התחזית האלגוריתמית משמאל הופקה ע”י האלגוריתם בתאריך הנקוב.
בכל יום המנויים שלנו מקבלים את התחזית המעודכנת, כאשר כל תחזית כוללת את המניות המומלצות ואת ההזדמנויות הספציפיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך (6 טווחי זמן).
לדוגמא, התחזית לטווח של חודש עשויה לכלול מניות מומלצות השונות מהתחזית לטווח של 3 חודשים.
תחזית הנ”ל התאים הירוקים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות החיוביות (פוזיציית לונג) והתאים האדומים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות השליליות (פוזיציית שורט). כל תא מייצג מנייה אחרת, כאשר המפה מסודרת על בסיס אותות המגמה, בסדר יורד.
כל תא כוללת שני אינדיקטורים: עוצמת אות המגמה והסתברות התחזית.
הטבלה מצד שמאל מייצגת את ביצועי האלגוריתם בתם תקופת התחזית ואחוז הדיוק שהניבה כל תחזית.

לפירוט נוסף לגבי אופן קריאת התחזית, לחץ כאן.