28.2.2022

השבוע מדד ה-S&P 500 רשם רווח שבועי לאחר כמה תנודות חדות במדד. שוק המניות נפל בחדות ביום חמישי בעקבות החדשות על הפלישה לאוקראינה, אך מאוחר יותר זינקו מעלה חזרה. המדד האריך את ריבאונד העלייה ליום שישי, ועלה ביותר מ-2%. למעשה, מדד S&P 500 זינק ביותר מ-6% מהמחיר הנמוך ביותר של יום חמישי ועד לגבוה ביותר ביום שישי.
אם נבחן את הנתונים ההיסטוריים בשוק ההון בתקופה ללא מיתון, נוכל לראות כי המניות בארה”ב, באופן כללי, נוטות לעלייה שנה לאחר מלחמה/פלישה או מצב גאו פוליטי מורכב. במילים אחרות, ייתכן והשוק מזמן לנו הזדמנויות להשקיע ואלגוריתם החיזוי שלנו יכול לעזור למשקיעים לאתר את ההזדמנויות הטובות ביותר.
חבילות שבלטו בתקופה האחרונה היו, מהחבילה הפונדמנטלית: מניות במחירן הנמוך ביותר מזה 52 שבועות– בחבילה זו בלטו מניית TEN עם זינוק מרשים בטווח של שבוע ומניית ESTA שזינקה גם כן. ממוצע ביצועי החבילה היה גבוה ביותר מפי 10 מביצועי ממדד הSP500 לאותה תקופה.
חבילת תעודות סל-גם ממוצע ביצועי חבילת תעודות הסל הכה את ממד הייחוס ביותר מפי 5. סקטור הכרייה והמתכות(XME) גנב את ההצגה עם זינוק מרשים ביותר על פי תחזית האלגוריתם.
חבילת מניות הביוטק לטווח של חודש הראתה ביצועים מרשימים עם 90% דיוק. בלטו בחבילה המניות ACRS ו-CORT שהראו תשואת יתר.

לרכישה ופרטים נוספים על החבילות המוצגות מעלה או חבילות נוספת באתר לחץ כאן

בברכה,

 צוות I Know First