זו המניה שצריכה להיות בתיק ההשקעות שלכם
חברת הטכנולוגיה, נביאדיה(סימול:NVDA) פרסמה בשבוע שעבר את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2019. בשורה העליונה רשמה החברה הכנסות של 3.2 מיליארד דולר, עלייה של 66% ביחס לשנה שעברה. בשורה התחתונה רשמה רווח של 1.2 מיליארד דולר או 2.05 דולר למניה, אשר משקף עלייה של 141% ביחס לשנה שעברה. האנליסטים בוול סטריט מעניקים מחיר יעד של 280$ למניה. החברה פועלת בשוק השבבים ובפרט בשוק כרטיסי המסך ועיבודים גרפים. לחברה נתח שוק גבוה בעיקר בשוק המעבדים הגרפים כאשר מרבית מהכורים בתעשיית הבלוקציין משתמשים במוצרי החברה. למעשה כריית מטבע האיתריום נעשה ברובו ע”י הציוד של נביאדיה. “היה לנו רבעון חזק עם צמיחה בכל הפלטפורמות “אמר ג ‘נסן הואנג, מייסד ומנכ”ל NVIDIA. “עסקי מרכז הנתונים שלנו רשמו נתוני שיא כאשר סגמנט המשחקים נותר חזק”. החברה רשמה צמיחה של 71% (כ-701 מיליון דולר) בהכנסות ממרכז הנתונים מה שמעמיד אותה בתחרות אפסית כמעט לעומת אינטל או AMD. בנוסף החברה מובילה את תעשיית הבינה המלאכותית וטכנולוגיות פיתוח לרכב אוטונומי כאשר חתמה על שיתוף פעולה עם חברת TSLA. משקיעים הרוצים להיות שותפים בצמיחת עולם הבינה המלאכותית וטכנולגיות ייחודיות צריכים לשקול את מניית החברה בתיק ההשקעות. I Know First מעניקה אות מגמה חיובי ארוך טווח למניית החברה. לקריאה מלאה לחץ כאן

וואל מארט VS אמזון תחרות ה E-commerce
אמזון(סימול: AMZN) וואל מארט (סימול: WMT) התחרו בינהם על רכישתה של חברת ה e-commerce הגדולה ביותר בהודו, Flipkart. וואל מארט ניצחה בהצעת הרכש כאשר בעלי השליטה הגדולים ב Flipkart (קבוצת SoftBank ) בחרו ברשת הקניות תמורת העסקה וואל מארט  משלמת כ-16 מיליארד דולר ומקבלת כ-77% מבעלות השליטה. צעד זה מבסס את מעמדה של וואל מארט בשוק הקניות המקוונות. וואל מארט סובלת מאז שנת 2014 בהאטה בצמיחה במכירות וצעד זה צפוי להגדיל את ההכנסות מהמסחר המקוון ב200 מילאירד דולר במהלך ה-3 שנים הקרובות. קצת מספרים על התעשיה בהודו, אוכלוסית הודו מונה כ1.29 מיליארד איש כאשר ההכנסה הממוצעת בהודו נמצאת במגמה צמיחה מה שעשוי להוות פוטנציאל לקוחות גדול. שוק הריטיל ההודי גילגל בשנה שעברה כ-20.3 מיליארד דולר ועפ”י הערכות צפוי השנה לגלגל סכום של 27 מיליארד דולר. אין ספק שבתחרות הגוברת מצד רכישות האון ליין זהו היה צעד מחייב עבור וואלמרט לרכוש ענקית קמעונות בצידו השני של הכדור. נציין כי יש המבקרים את עסקת וואל מארט -Flipkart ביחס למחיר ששילמה וואל מארט. Flipkart הוערכה שנה שעברה ב 11 מיליארד דולר וכעת החברה הוערכה ב 16 מיליארד דולר. כל זאת לא משנה לוואל מארט שלאחר הכשלון בחדירה לשוק הסיני וחסימת ע”י אליבאבא ו-JD הייתה חייבת לבצע מהלך על מנת להרחיב את הפעילות הבינלאומית. מעניין לראות כיצד אמזון תגיב לצעד זה. בנוסף, ממשל טראמפ אישר לאחרונה לוואל מארט לבצע משלוחים מהירים ללא מגע יד אדם, כלומר ע”י רחפנים זעירים ממש בדומה לאמזון קח שגם היתרון היחסי שהיה לאמזון בתחום המשלוחים המהירים מתחיל להתערער. נראה שוואל מארט התעוררה בדיוק בזמן ובשיא התחרות. האלגוריתם של I Know First מעניק אות מגמה חיובי ארוך טווח(שנה) למניית החברה. לקריאה מלאה לחץ כאן

האם זה הזמן לאסוף מניות של באידו, ענקית החיפוש הסיני?
באידו(סימול:BIDU) פועלת בשוק הסיני ובעלת מנוע החיפוש העיקרי ומהווה פלטפורמה לפרסום דיגטלי למשווקים. למעשה, החברה למי שלא מכיר הינה גוגל אבל הסינית. מניית החברה נסחרת בנאסד”ק וביצעה עלייה של 44% ב-12 החודשים האחרונים. נתח השוק של באידו עומד על 77.5% בחיפושים באתרים סינים. כאמור היא השחקן הבלעדי כמעט בעולם הסיני וזאת הודות למערכת החיפוש והטכנולוגיה הייחודית ובנוסף על התאמת פרסומות ישירה לצרכן. הכנסות שוק הפרסום הדיגטלי בסין מוערך ב 77 מיליארד דולר כאשר עד 2020 השוק צפוי לגלגל 120 מיליארד דולר. אם לא די בפוטנציאל כוח השוק של באידו, החברה פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2018. הכנסות עמדו על 3.33 מיליארד דולר, עלייה של 31% ביחס לשנה שעברה. סגמנט הפרסום הדיגטלי תרם 2.74 מיליארד דולר,עלייה של 23%. המתחרות העיקריות של באידו בתחום הפרסומות הדיגטליות הן עליבאבא  ו Tencent  אבל עדיין רק לבאידו המנוע חיפוש העיקרי בסין, מה שאומר שמרבית התעבורה גם לאתרים הללו עוברים דרך ענקית החיפוש הסיני. מניית החבר נסחרת כעת במחיר של 269 דולר כאשר הערכות בוול סטריט הן למחיר יעד של 290 דולר. האלגוריתם של I Know First מעניק אות מגמה חיובי ארוך טווח למניית החברה, לסקירה המלאהלחץ כאן

קמעונות היופי טיפסה 20% ב-3 חודשים, לקנות או למכור?
חברת Ulta Beauty (סימול: ULTA) היא קמעונאית יופי. החברה מציעה מוצרי קוסמטיקה, ניחוח, עור, מוצרי טיפוח ושיער. החברה מציעה כ-20,000 מוצרים מ -500 מותגי יופי בכל הקטגוריות, כולל המותג הפרטי של החברה. לאחרונה, מניית החברה טיפסה 24% וזאת כתוצאה מפרסום הדוחות הכספיים. החברה רשמה עלייה של 22.6 ברווח הנקי ודיווחה על תוכנית רכישת מניות בהיקף של 625 מיליון דולר. החברה צופה המשך צמיחה בהכנסות בקצב של 6-8% ועלייה של 40% בהכנסות מהמסחר המקון. תוכנית המיסים של טראמפ צפויה להשפיע לחיוב על הכנסות החברה כאשר בכוונת החברה להגדיל השקעות. בנוסף תקן חשבונאות חדש גרם לעלייה ברווח הנקי של החברה. האנליסטים בוול סטריט מדרגים את המניית החברה כ”קנייה”. בסקירה המלאה אנו מנסים להבין האם החברה הגיע למלוא הפוטנציאל או שעתידה עוד לפניה, האם הערך שהיא נותנת למשקיעים נמצא בהסתברות גבוה או בעצם אנחנו ניצבים בפני “מלכודת ערך”. לבסוף אנו דנים בתמחור החברה הרלוונטי ונעזרים באלגוריתם שלנו לחיזוי מחיר החברה בעתיד. לקריאה מלאה לחץ כאן