רשימת המניות להשקעה כוללת מניות ממגזר הביטוח המומלצות למגמת מסחר חיובית/שלילית (מסחר שורט/לונג).
בכל יום האלגוריתם סורק את המניות המומלצות ביותר מתוך עולם מניות הביטוח. האלגוריתם מסמן את ההזדמנויות הטובות ביותר, ומדרגם על בסיס סטיית המחיר שהוא מזהה.

שם החבילה: מניות מומלצות ממגזר הביטוח
פוזיצייה: Long
תאריך פרסום התחזית: 1/10/21
תקופת התחזית: 14 ימים (עד לתאריך ה-16/10/21)
אחוז דיוק: 90%
המלצות על מניות
המלצות על מניות_hebrew chart

תחזית מניות מומלצות ממגזר הביטוח מתאריך 1/10/21 הניבה תשואות מרשימות בטווח של 14 ימים. המנייה בעלת התנועה הגדולה ביותר היא מניית GNW . מניות נוספות עם תנועה בולטת: מניית AJG ומניית CNO . החבילה שהוצעה הראתה אחוז דיוק 90%.

חברת ג’נוורת’ פייננשל מספקת מוצרים ושירותי ביטוח והשקעות בכל העולם. החברה פועלת בשלוש חטיבות עסקיות: האחת מציעה ביטוחי חיים, ביטוחי טווח-ארוך וביטוחי חיים ובריאות קבוצתיים. חטיבה זו מציעה גם ביטוח הגנת תשלומים, המאפשר ללקוחות פרטיים פירעון תשלומים במקרה של מחלה, אבטלה מאונס, נכות או מוות. חטיבת הפנסיה וההשקעות מציעה אנונות קבועות ומשתנות, ביטוחי חיים וניהול נכסים, מוצרים ייעודיים הכוללים חוזי השקעות תחת התחייבות, הסכמי מימון והסדרים מובנים. חטיבה נוספת מתמחה בביטוחי משכנתאות בארה”ב, קנדה, אוסטרליה, ניו-זילנד ואירופה, ומאפשרת ללווים לקנות בתים עם סכום מקדמה נמוך. לחברה בסיס לקוחות של כ-15 מליון איש והיא פועלת דרך מתווכים פיננסיים, מבטחים עצמאיים ומומחי מכירות. ג’נוורת’ פייננשל הוקמה בשנת 2003 ומרכזה בריצ’מונד, וירג’יניה.

*אחוזי דיוק: מספר הנכסים שנחזו באופן מדויק, מתוך הנכסים בעלי הסיגנלים הגבוהים ביותר.

לקבלת התחזית המעודכנת ביותר בכל יום לתיבת הדואר האלקטרוני

כיצד לקרוא את התחזית?

התחזית האלגוריתמית משמאל הופקה ע”י האלגוריתם בתאריך הנקוב.
בכל יום המנויים שלנו מקבלים את התחזית המעודכנת, כאשר כל תחזית כוללת את המניות המומלצות ואת ההזדמנויות הספציפיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך (6 טווחי זמן).
לדוגמא, התחזית לטווח של חודש עשויה לכלול מניות מומלצות השונות מהתחזית לטווח של 3 חודשים.
תחזית הנ”ל התאים הירוקים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות החיוביות (פוזיציית לונג) והתאים האדומים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות השליליות (פוזיציית שורט). כל תא מייצג מנייה אחרת, כאשר המפה מסודרת על בסיס אותות המגמה, בסדר יורד.
כל תא כוללת שני אינדיקטורים: עוצמת אות המגמה והסתברות התחזית.
הטבלה מצד שמאל מייצגת את ביצועי האלגוריתם בתם תקופת התחזית ואחוז הדיוק שהניבה כל תחזית.

לפירוט נוסף לגבי אופן קריאת התחזית, לחץ כאן.