קוראים יקרים,
האלגוריתם המבוסס בינה מלאכותית שפיתחנו מייצר תחזיות יומיומיות ל-6 טווחי זמן שונים. טווחי זמן קצר של 3 ימים, 7 ימים, 14 ימים וטווחי זמן ארוכים של חודש, 3 חודשים ושנה. טווחי הזמן הארוכים מאופייניים בסיגנלים עם ערכים גבוהים ומקדמי ביטחון(הסתברות) גבוהים לרוב מאלו אשר בטווח הקצר.(הסבר על הסיגנלים ומקדמי בטחון לחץ כאן) באופן סטטיסטי השקעות לטווח הארוך מניבות ביצועים ותשואות יתר על אלו של הטווח הקצר. נבחן את המניות בעלות התשואה הגבוה ביותר ממדד הSP500 לתקופות של 5/10/15/20 שנה. בטבלה ניתן לראות שככל שנאריך את טווח השקעה במניות מסוימות כך התשואה תהיה גבוהה יותר. כאשר משקיעים לטווחים ארוכים יש להתעלם מרעשי הרקע, מתנודתיות הטווח הקצר והאפקט הפסיכולוגי המלווה בהשקעות מסוג זה. אם מצליחים לשמור על איפוק וקור רוח לאורך זמן התוצאות יכולות להיות רווחיות מאוד. אלגוריתם הבינה המלאכותית שפיתחנו יודע לאתר את אותן מניות שכדאי להחזיק לטווחים ארוכים.


עם זאת לא תמיד צריך לחכות עשר שנים לראות תוצאות. נבחן את ההזדמנויות שמייצר האלגוריתם לטווח של שנה מעולמות השקעה שונים:
מניות ממדד הSP500 לטווח של שנה
חבילת תעודות סל לטווח של שנה
מניות המחלקות דיבידנד- טווח של שנה
מניות נדל”ן גז ונפט מת”א לטווח של שנה
מניות ממדד ת”א 35 לטווח של שנה
מניות ממדד ת”א 125 לטווח של שנה
חבילת סחורות לטווח של שנה
לחלק מהמשקיעים גם טווח הזמן של שנה, הוא טווח ארוך מאוד, האלגוריתם שלנו יודע לזהות הזדמנויות לכל טווחי הזמן, כפי שניתן לראות בחבילת מניות אנרגיה ל-3 חודשים, או חבילת מניות עם אחריות סביבתית לטווח של חודש. כל מה שנותר לכם, הוא לבחור את טווח הזמן שאתם רוצים להשקיע, והאלגוריתם יעשה עבורכם את שאר העבודה.
חודש אפריל, מבחינה היסטורית הוא חודש שמלווה בממוצע תשואות חיוביות למדד הSP500 (מאז 1928). רוצים לדעת אילו מניות האלגוריתם ממליץ לחודש הקרוב? לחצו כאן

לרכישה ופרטים נוספים על החבילות המוצגות מעלה או חבילות נוספת באתר לחץ כאן

בברכה,

 צוות I Know First