במה כדאי להשקיע היום? אין משקיע בשוק ההון שלא שאל את עצמו או  את חבריו את השאלה הזו לפחות פעם בשבוע. אז במקום לקבל תשובות מגומגמות, או מניות שלא שמעתן עליהן, תנו לבינה מלאכותית לענות לכם על השאלה הזו מידי יום.
כל ה-10,500 נכסים שהאלגוריתם מכסה, מסומנים בשני פרמטרים, סיגנל והסתברות. הסיגנל, אשר משמש כאינדקס פנימי שלנו, הוא מדד המייצג את פוטנציאל העלייה, של כל נכס. בנוסף הוא משמש כמכנה משותף לכל הנכסים שהאלגוריתם סורק ומספק לנו הסתכלות גלובלית, בפוקוס שונה, על הזדמנויות השקעה. אני אסביר, כיוון שלכל נכס, יש סיגנל משלו וכולם ברי השוואה לאותות אינדקס, אנחנו יכולים לאתר, באיזה שוק מניות בעולם הכי כדאי להשקיע היום, באיזה סקטור באותו שוק כדאי להתמקד, וכמובן אילו מניות באותו סקטור, מומלצות לקנייה.
לדוגמא: נניח שאתם סוחרים בארה”ב, נבחן את חבילת תעודות סל שנשלחה בתחילת השבוע החולף (20.6) ללקוחותינו, הייתם רואים שהאלגוריתם המליץ להתמקד על סקטור הטכנולוגיה (התעודה עם הסיגנל החזק ביותר), מכך ניתן היה אפשר לרכוש את תעודת הסל QQQ העוקבת אחר הנאסד”ק (מדד מניות הטכנולוגיה) או התעודה הממונפת: TQQQ.

תעודות סל
תחזית תעודות סל

שתי התעודות היכו את מדד הייחוס (SP500) פי כמה. אחר כך, נבחן את חבילת מניות טכנולוגיה, ונראה שמניית MOXC נמצאת בראש הטבלה עם הסיגנל החזק ביותר. ואכן המנייה זינקה בטווח התחזית.
לרכישת חבילת תעודות סל או חבילה אחרת המוצעת באתר לחץ כאן