רשימת המניות להשקעה כוללת מניות ממגזר הביטוח המומלצות למגמת מסחר חיובית/שלילית (מסחר שורט/לונג).
בכל יום האלגוריתם סורק את המניות המומלצות ביותר מתוך עולם מניות הביטוח. האלגוריתם מסמן את ההזדמנויות הטובות ביותר, ומדרגם על בסיס סטיית המחיר שהוא מזהה.

שם החבילה: מניות מומלצות ממגזר הביטוח
פוזיצייה: Short
תאריך פרסום התחזית: 20/3/2020
תקופת התחזית: 3 ימים (עד לתאריך ה-23/3/2020)
אחוז דיוק: 90%
אלגו טריידינג
אלגו טריידינג chart

אלגו טריידינג מתאריך 20/3/2020 הניבו תשואות מרשימות בטווח זמן של 3 ימים. המנייה המומלצת בעלת התנועה המשמעותית ביותר בתחזית זו היא מניית CB .. מניות נוספות עם תנועה בולטת: מניית PUK ומניית ANTM . החבילה שהוצעה הראתה אחוז דיוק 90%.

חברת שאב הינה קבוצת אחזקות בתחום הביטוח, המספקת מגוון מוצרי ביטוח בתחום הרכוש והנזיקין. פעילות הקבוצה מאורגנת בשלוש חטיבות עסקיות: חטיבת הביטוח למגזר המסחרי והעסקי מציעה מגוון ביטוחים לכיסוי סיכוני נזיקין, פיצויי עובדים, רכוש ונכסים וביטוחים ימיים. חטיבת הביטוח המתמחה מציעה מגוון ביטוחי מנהלים, אחריות דירקטורים ורשלנות מקצועית עבור חברות פרטיות וציבוריות, מוסדות פיננסיים, ארגוני רפואה ופירמות מקצועיות ואחראית גם לערבויות ובטחונות לביטוחי התאונות שלה. חטיבת הביטוח למגזר הפרטי מציעה מגוון פוליסות ביטוח לפרטיים בעלי הון, אשר נזקקים לכיסוי נרחב יותר מביטוח רגיל בתחום הבית, הרכב וכיסויים אישיים אחרים. בנוסף, מספקת החברה מגוון מוצרים לניהול והפחתת סיכונים. שאב משווקת את מוצרי הביטוח באמצעות סוכנים עצמאיים וברוקרים בארה”ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה, אמריקה הלטינית וחלקים מאסיה. החברה הוקמה ב-1967 ומרכזה בוורן, ניו ג’רזי.

*אחוזי דיוק: מספר הנכסים שנחזו באופן מדויק, מתוך הנכסים בעלי הסיגנלים הגבוהים ביותר.

לקבלת התחזית המעודכנת ביותר בכל יום לתיבת הדואר האלקטרוני

כיצד לקרוא את התחזית?

התחזית האלגוריתמית משמאל הופקה ע”י האלגוריתם בתאריך הנקוב.
בכל יום המנויים שלנו מקבלים את התחזית המעודכנת, כאשר כל תחזית כוללת את המניות המומלצות ואת ההזדמנויות הספציפיות לטווח הקצר, הבינוני והארוך (6 טווחי זמן).
לדוגמא, התחזית לטווח של חודש עשויה לכלול מניות מומלצות השונות מהתחזית לטווח של 3 חודשים.
תחזית הנ”ל התאים הירוקים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות החיוביות (פוזיציית לונג) והתאים האדומים מייצגים את התחזיות האלגוריתמיות השליליות (פוזיציית שורט). כל תא מייצג מנייה אחרת, כאשר המפה מסודרת על בסיס אותות המגמה, בסדר יורד.
כל תא כוללת שני אינדיקטורים: עוצמת אות המגמה והסתברות התחזית.
הטבלה מצד שמאל מייצגת את ביצועי האלגוריתם בתם תקופת התחזית ואחוז הדיוק שהניבה כל תחזית.

לפירוט נוסף לגבי אופן קריאת התחזית, לחץ כאן.